Skocz do zawartości

Regeneracja Foteli komfort, wypychanie lędźwi i ogrzewanie.


Pitor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zakupiłem drugi komplet foteli z ładną tapicerką, którą chce zdjąć wyprać i założyć podgrzewanie i wypychanie lędźwi.

Będzie dużo pytań. Proszę o pomoc.

Znalazłem na alledrogo aukcje mechanizmu wypychania lędźwi. Numer oferty: 10100901725 i 10100765631.

Czy lewy i prawy fotel to jest taka sama cześć?

Czy te części z aukcji będą pasować do foteli e34 88r? Nigdy wcześniej nie widziałem takiego mechanizmu, czy na zdjęciach wszystko wygląda ok?

Proszę o podpowiedzi, chciałbym skompletować wszystko i składać.


Następnie pytania:

Proszę o namiar na zakład tapicerski do naprawy i obszycia podłokietników w e34 który zna już ta robotę.

Czy zdjętą już tapicerkę wyprać samemu i czym ja zabezpieczyć?, czy taka usługę zrobi to tapicer?


W moim samochodzie mam wiązkę do ogrzewania foteli starego typu z przekaźnikiem. Mam tylko jedna stronę a druga chcę zrobić samemu, ale kupiłem okazyjnie dwie wiązki z przyciskami nowszego typu.

Czy da rade je przerobić, czy ktoś to robił i pomoże?

Na razie tylko tyle pytań.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jeżeli chodzi o fotele to między lewym a prawym jest troszeczkę różnicy. Tak od razu nie da się zamontować fotela pasażera w miejsce kierowcy. To znaczy da się ale fotel pasażera przeważnie nie ma regulacji pochylenia całego fotela. Fotel kierowcy ma 3 uchwyty przy siedzisku a pasażera ma dwie dźwignie do przesuwania przód tył i regulacji góra-dół. (Chyba że kupisz od anglika). Nie da się tej pierwszej dźwigni przełożyć tak na szybko bo jest zespawana fabrycznie ze stelażem siedziska. Poza tym prawy fotel pod spodem ma miejsce na apteczkę a kierowcy nie. Ma wzmocnienie w kształcie litery x. Można te całe "szyny" przełożyć z lewego na prawy fotel bo wystarczy wypiąć 4 tulejki. Pozostałe 3 dźwignie regulacji przekłada się z lewej strony na prawą bez problemu. Wszystkie otwory pasują, nic nie trzeba przerabiać. Tylko plastikowe osłony muszą być zmienione bo lewa i prawa są inne. Jeżeli chodzi o pranie tapicerki to proponował bym jej nie zdejmować do prania .Materiał z siedziska jest przyszyty do gąbki siedziska. Cały materiał z siedziska razem z gąbką łatwo można zdjąć.Od spodu są tylko 4 lub 6 drucików w litere c i zdejmujesz ze stelaża z ostrych "trójkącików".Dużo gorzej wygląda sytuacja z oparciem. Wg. mnie najtrudniej będziesz miał z przełożeniem tych lędźwi. Tam są duże naprężenia i wszystko mocno ponapinane. Mam taki fotel i tam jest dużo spinek, wszystko jest bardzo mocno spasowane. Ciężko to wszystko pozapinać. Poza tym trzeba wiedzieć co z czym połączyć, no i mieć wszystkie metalowe spinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.