Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam BMW e30 4d z 86. Chce zabrać się za jego renowacje, niestety sama buda jest dość mocno zgnita, żaden z blacharzy nie chce podjąć się naprawy. Stwierdziłem, że będe szukał samej karoserii, żeby zrobić przeszczep. Niestety bardzo ciężko znaleźć zdrową karoserie tego modelu. Czasami jednak znajduej w dobrej cenie budy ale do szerokiej lampy. Z tego co wyczytalem między szeroką a wąska różnica jest tylko w pasie przednim oraz tylnim. Tutaj rodzi się moję pytanie. Czy jest sens kupić budę od szerokiej i przerobić ją pod wąską? czyli przerzucenie pasa przedniego oraz tylniego od wąskiej? Wiem, że robi się z tego ulep ale dla mnie to raczej ma być samochód do zabawy i do pozostania w domu. Nie robię go aby go sprzedać z zyskiem a przynajmniej na pewno nie teraz.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Takie pomysły - ze zmianą nadwozia z uwagi na niższy koszt reanimacji są z ekonomicznego punktu widzenia jak najbardziej zasadne. Pozostaje jednak istotny problem ...prawny.

Czym innym jest naprawa pojazdu w zakresie nawet 60%+ z zachowaniem elementów konstrukcyjnych wraz z identyfikacją pojazdu ,a czym innym przeniesienie pola numerowego z VIN z jednego pojazdu do drugiego pojazdu.

Wszyscy wiemy co to drugie oznacza.

Tak więc chyba nie problem techniczny ale prawny ma tutaj miejsce - co każdy powinien sobie rozważyć kalkulując zyski i straty w takim projekcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.