Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jestem posiadaczem 528xi (n52b30). Jakiś czas temu pojawił mi się check, postanowiłem to sprawdzić i okazało się że jest jakiś problem z katalizatorami. Zabrałem się do tego pare dni temu, wypiąłem je i chciałem oddać do czyszczenia, ale z jednego z nich wypadły odłamki tego całego monolitu. Przez to mam teraz mały mętlik w głowie i kilka pytań do was.


1. Zastanawiałem się nad zamontowaniem strumienicy w miejsce kata, ale nie wiem czy silnik będzie działał poprawnie jeżeli będzie zamontowany ten jeden sprawny katalizator i strumienica jednocześnie? Czy w takim wypadku konieczne jest zainstalowanie obu strumienic w miejscach kat?

Oczywiście sonda znajduje się za katalizatorami, więc to również będzie dodatkowy problem i pewnie nie obejdzie się bez emulatora.


2. Myślałem również nad katalizatorem uniwersalnym, ale nie mam pojęcia jak to się spisuje. Czytałem trochę na ten temat i nikt nie skarżył się na słabsze osiągi lub jakieś inne problemy z nim. Wychodzi na to że jedyna wada uniwersala to jego żywotność.


3. No i opcja która wydaje się być mi najbardziej bliska w tym momecie to zakupienie używanego oryginalnego katalizatora, ale jest troche problem z jego dostępnością, no i wiadomo to najdroższa z tych wszystkich opcji.


Totalnie nie wiem co wybrać. Z góry dzięki za każdą odpowiedź :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Motyw ze strumienicą nie przejdzie w N52. Albo zamiennik - ale tutaj nie ma na necie żadnych opinii albo dobra używka. Osobiście montowałbym używkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.