Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

N47 ma chyba klapy w uszczelce. Tak jest w F10.

Uszczelka ori z klapami to 150zł w ASO.


Moc nie spada

Kolektor od 318 pasuje (ale to chyba o M47 mowa?)


Co zrobic? Najpierw obejrzec, ew. wymienic.

Opublikowano
Na dniach zabiorę się za rozbiórkę i zobaczę bo niekiedy sam serwis to robił wcześniej. Zastanawiam się właśnie nad ewentualną naprawą klap a nie ich wymianą żeby było ori. Jednak strach przed urwaną klapą też jest duży bo w mojej rodzinie akurat brat miał ten problem że wpadła klapa i po piecu. Na filmach z usunięcia klap widziałem że trzymają się na bolcu/sztycy. Ale generalnie warto wywalać czy jednak jak zostanie w ori w sensie z klapami jest lepiej ?
Opublikowano

Gdyby klapy były niepotrzebne, nie byłyby montowane. Usuwanie klap to druciarstwo.


Tu masz wyjaśnienie odnośnie tych klap



W n47 w pierwszych latach produkcji kolektor jest bez wymienialnych klap. Prześlij nr vin na pw, potwierdzę Ci jakie masz klapki. Na allegro masz regenerowany kolektor z wzmocnionymi klapami i osią. Od roku z takiego korzystam i jest bezproblemowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach.

Pozdrawiam :D

N47 ma chyba klapy w uszczelce. Tak jest w F10.

Uszczelka ori z klapami to 150zł w ASO.

Moc nie spada

Kolektor od 318 pasuje (ale to chyba o M47 mowa?)


Co zrobic? Najpierw obejrzec, ew. wymienic.

177ps ma na stale w kolektorze, tylko ostatnie roczniki, 184ps maja klapy wymienne. Oczywiscie, jesli sa dobre, nie usuwamy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.