Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pany problem jest :(

Sytuacja po kolei wyglądała tak:


Etap 1. Telepało motorem na zimnym i w związku z tym zrobiono:

- wymiana świec (3 były padnięte),

- wymiana sterownika świec,

- wymiana filtra paliwa,

- Liquid Moly Diesel Splung 2666 do paliwa

- K2 DPF cleaner do DPFa załadowano,

- test przelewowy wtrysków - nic szczególnego nie wyszło,

- wymiana chłodniczki EGR i termostatu (uszkodzona chłodniczka była).


Potem auto stało ze 3 tygodnie.


Etap 2. Nie telepie teraz na zimnym, ale telepie na gorącym motorze i zrobiono:

- wyjeżdżono do końca paliwo ze splungiem, zatankowano do pełna świeżego paliwa,

- po odpaleniu działa normalnie, po jakimś czasie zaczyna telepać do tego dochodzi kopcenie z rury wydechowej

- podłączenie pod kompa, błąd 4B10. Wszystkie inne parametry pracy silnika w normie.

- podejrzenie, że może jakaś rolka umiera, alternator hamuje motor,

- zdjęcie paska klinowego, sprawdzenie kółek, wszystkie są OK.


Jedyne co mi do głowy przyszło, to że osioł jestem i wymieniłem filtr przed tym jak splunga zalałem, czyli teraz w nowym filtrze chyba mam syf wypłukany przez splunga :)

Finał taki, że mam odwrotnie niż na początku. Na zimnym trzepie motorem (ale też nie zawsze, czasem przestaje), na chłodnym nie trzepie nigdy.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?


EDIT:

Dzięki za pomoc .. ;/


Rozwiązanie: Wymiana odmy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.