Skocz do zawartości

steadler

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330d
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia steadler

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Szanowni, Radio przestało działać i do tego raz na jakiś czas nie da się otworzyć auta z pilota i tylnej klapy. Myślałem, że to może bezpiecznik , ale wszystkie sprawdzone i są ok, ten od radia F11 sprawdzony kilka razy. Nie działa też przycisk klimy i ogrzewania szyb i lusterek. Akumulator ok, auto odpala bez problemu. Co to może być? EDIT: wyskoczyła ikonka kluczyka z baterią, więc problem z otwieraniem auta załatwiony :) Czy padnięta bateria w kluczyku może spowodować brak radia?
  2. No właśnie, syna zachęca cena, przebieg i wersja (ale co on widzi w wersji to nie wiem :) )
  3. Szanowni, co sadzicie o aucie z linka poniżej na pierwszy rzut oka? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318i-automat-zadbana-bogate-wyposazenie-ID6FeY8X.html Pozdrawiam
  4. Witam Na kierownicy mam guzik z telefonem, guzik z podobną ikonką mam na radiu, ale w opcjach radia nie mam możliwości podłączenia telefonu do samochodu. Mam tylko opcje Config i Comp, ale nie mam TEL. To jest jakoś ukryte?
  5. Panowie Chciałbym się dowiedzieć jak powinna działać klapa bagażnika? Moją po otwarciu zamka trzeba ręcznie ciągnąć do góry i potem przytrzymywać przy opuszczaniu aby nie jebła. Kupiłem nowe siłowniki (zamienniki) wymieniłem i oprócz tego, że są lekko dłuższe i przy pierwszym otwarciu myślałem, że mi klapa powyrywa zawiasy :) tak daleko się otworzyła, to nic się nie zmieniło. Dalej po otwarciu zamka muszę ręcznie ją ciągnąć do góry i potem przytrzymać przy zamykaniu, aby nie jebła z impetem w dół. Pytanie: czy oryginalnie klapa sama powinna iść go góry a potem lekko się z nią siłować, aby zamknąć czy ona tak ma, jak maska w maluchu? Pozdrawiam
  6. Witajcie Problem taki, że Pani mi wyjechała z bocznej i lekko w nią przyłożyłem. Lekko na tyle, że zderzak lekko porysowany z prawej i na środku, żadne pęknięcia, wyrwania itp. Już z OC naprawione, ale na trasie wyszło, że tempomat nie działa. CC-ID 3, Active Cruise Control, ikonka tempomatu z wykrzyknikiem. Radar na swoim miejscu, trzyma się prawidłowo, nie dostał strzała. Co to kurde i jak sobie z tym poradzić? PS: zapomniałem dopisać, że zbiegło to się z jakimś błędem automatycznej skrzyni biegów. Przed założeniem zderzaka, musiałem podjechać pod garaż i wtedy samochód przy zmianie pomiędzy biegami D R i P dziwnie szarpał, jakbym dodawał mu gazu i jednocześnie wsadzał bieg. Pojawiło się też na ekranie duże kółko zębate. Jakbym nie trzymał hamulca to bym wyrwał w ścianę. Po zgaszeniu i odpaleniu auta problem ze skrzynią zniknął. Pozdrawiam
  7. Witam Pany problem jest :( Sytuacja po kolei wyglądała tak: Etap 1. Telepało motorem na zimnym i w związku z tym zrobiono: - wymiana świec (3 były padnięte), - wymiana sterownika świec, - wymiana filtra paliwa, - Liquid Moly Diesel Splung 2666 do paliwa - K2 DPF cleaner do DPFa załadowano, - test przelewowy wtrysków - nic szczególnego nie wyszło, - wymiana chłodniczki EGR i termostatu (uszkodzona chłodniczka była). Potem auto stało ze 3 tygodnie. Etap 2. Nie telepie teraz na zimnym, ale telepie na gorącym motorze i zrobiono: - wyjeżdżono do końca paliwo ze splungiem, zatankowano do pełna świeżego paliwa, - po odpaleniu działa normalnie, po jakimś czasie zaczyna telepać do tego dochodzi kopcenie z rury wydechowej - podłączenie pod kompa, błąd 4B10. Wszystkie inne parametry pracy silnika w normie. - podejrzenie, że może jakaś rolka umiera, alternator hamuje motor, - zdjęcie paska klinowego, sprawdzenie kółek, wszystkie są OK. Jedyne co mi do głowy przyszło, to że osioł jestem i wymieniłem filtr przed tym jak splunga zalałem, czyli teraz w nowym filtrze chyba mam syf wypłukany przez splunga :) Finał taki, że mam odwrotnie niż na początku. Na zimnym trzepie motorem (ale też nie zawsze, czasem przestaje), na chłodnym nie trzepie nigdy. Czy ktoś ma jakiś pomysł? EDIT: Dzięki za pomoc .. ;/ Rozwiązanie: Wymiana odmy.
  8. Witam Pany sprawa jest z BMW E92 330D Problem był z telepaniem motoru na zimnym silniku, na ciepłym nie było telepania. Zrobiony test przelewowy wtrysków, nic szczególnego nie wyszło. Wymienione wszystkie świece (3 były padnięte), wymieniony sterownik świec, wymieniony filtr paliwa, zalany do paliwa LIQUI MOLY 2666 DIESEL SPULUNG, w baku było około 30 litrów paliwa. Teraz mam błąd 4B10 i telepie silnikiem, ale za to tylko na rozgrzanym i to od czasu do czasu, za to bardziej niż wcześniej, jakby jeden z garów nie działał. Przykładowo na jednych światłach telepie, a na następnych już nie :) Dużo czytałem o błędzie 4B10 i pytanie do was: czy błąd ten może być spowodowany specyfikiem dodanym do paliwa i pierwsze co trzeba, to wypalić paliwo i zalać świeżego?
  9. Niestety nie mam pojęcia czy może mam za duże ciśnienie. Wyżej tutaj pytałem się właśnie o to i otrzymałem odpowiedź, że za wysokie ciśnienie wywaliło by węże czy coś innego a nie metalową część, która teoretycznie jest mocniejsza niż wężyki. Wody mi nie wywalało nigdy przez korek ani inną drogą. Węże wydaje mi się, że są normalnej twardości, gdy auto nagrzane. Jedynie co, to zauważyłem, że taka awaria pojawia się chyba, gdy pogonię auto na trasie: godzina - półtorej z prędkością 160-180km\h. Dziękuję za numer części.
  10. no, oszczędny 2 razy traci :( Podaję VIN: WBAWD51020P065561
  11. Witam ponownie No nie wiary godne :( Pokusiłem się o używkę i znowu padła. No kurde czy to możliwe, że te części padają jak muchy? Niefarta miałem kupując jakieś zeszrociałe dwa razy pod rząd :( ? Właśnie szukam nowej, ale zamiennika, widzę, że są po ok 600zł z tym, że jak szukam do E90 330d to koszt około 600zł za zamiennik ale i są orygianły po ok 1600zł. Za to jak wpiszę E92 330d to wyglądające tak samo już tylko w oryginale 1600zł i brak zamienników. Jest jakaś różnica czy tylko opis części na Allegro nie dokładny i na spokojnie można kupić taką to E90 330d i będzie pasować do E92 330d?
  12. Chłodnica EGR padła drugi raz :( Pytanie mam: Wiem, że są zestawy do zaślepiania i mam nadzieję, że nie, ale jeśli padnie 3ci raz :) to czy otwór dolotowy do chłodniczki EGR spalin na dole i otwór wylotowy spalin na górze do przepustnicy można zaspawać i mieć z głowy cieknąca chłodniczkę? Dziurka będzie, ale woda nie będzie się nigdzie przedostawać, spaliny nie dolecą do EGR.
  13. a to zdziwienie, jak to? Chyba, że się coś źle wyraziłem. Kupiłem takie coś: https://allegro.pl/oferta/zawor-pcv-bmw-3-e90-330d-05-5-e60-530d-03-8298009653 I tak jakby brakowało tego: https://allegro.pl/oferta/bmw-e39-e46-318-320-330d-filtr-odmy-separator-odma-8339487365 Więc kupiłem i zmontowałem.
  14. Witam Przeszperałem forum, coś tam napisane jest, ale nic konkretnie w takim samym temacie. Otóż, gdy odkręcę korek wlewu oleju otworem tym idą mi spaliny. Nie jakiś tam dymek biały, szary czy czarny lub para czy jakieś inne pochodne, zwyczajne spaliny jak z rury wydechowej. Niedawno wymieniałem filtr odmy z obudową. Jedyne co mi dziwne rzuciło się w oczy to, że w starej obudowie brakowało filtra. Założyłem więc nowy komplet i tyle w temacie. Gdy przyłożę rękę do otworu nie tworzy się ani nad ani podciśnienie, nie chlapie olejem, nie spadają obroty. Silnik nie bierze oleju ani wody chłodniczej. Jest czym się przejmować, bo naprawa i koszty czy jeździć i się cieszyć a jakaś duperela do wymiany? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.