Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem z nastawnikiem valvatronic. Samochód BMW e91 320i 2006r.

W maju została zdiagnozowana usterka nastawnika vvt, (brak możliwości adaptacji) po czym został wymieniony na nowy. Przez miesiąc od wymiany było ok jednak znowu auto straciło moc. Po wizycie w warsztacie okazało się ze znowu padł nastawnik, został więc wyslany na reklamację a w aucie zamontowano nowy. Po 3 miesiącach sytuacja sie powtórzyła, znowu awaria nastawnika.

Miał ktos może coś takiego albo ma pomysł czemu nastawnik się psuje?

Opublikowano
Oprócz silniczka VVT nic nie było tam grzebane ? Miałem identyczny problem. Kupiłem zamiennik Siemensa, wymiana i ruszył od kopa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.