Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc mam układ wydajności w moim ECU / DME od około 7-8 miesięcy, a ze względu na trudną pracę na biegu jałowym i kilka innych problemów postanowiłem dzisiaj spróbować przełączyć się z powrotem na oryginalny układ. Tylko po to, aby stwierdzić, że samochód już się nie uruchomi.


Obraca, ale nie uruchamia się, a po przytrzymaniu rozrusznika przez około 5-10 sekund rozlega się głośny jęk / warkot. Dźwięk w końcu ustaje i wydaje się, że coś wirującego traci rozpęd i powoli przestaje się obracać.


Próbowałem zamienić z powrotem na układ wydajności, ten sam problem.




Jakieś pomysły? Bardzo ostrożnie obchodziłem się z chipami przy wymianie i akumulator oczywiście był odłączony.


Z góry dziękuję!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piszesz przez tłumacz google czy jak? Nikt nie używa w języku polskim takiego określenia dla chipa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.