Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam pytanie odnośnie lamp. Mam 328i ze stanów 2014 rok, 2015 modelowo. Uszkodzone przednie lampy - xenony. Moje pytanie brzmi czy zostawiając moduły sterowania stare mogę wymienić jedynie obudowę lamp i powinno śmigać czy muszę wymienić lampy razem z modułami na EU? I drugie pytanie czy poniższe xenony to są skrętne?


S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Mam pytanie odnośnie lamp. Mam 328i ze stanów 2014 rok, 2015 modelowo. Uszkodzone przednie lampy - xenony. Moje pytanie brzmi czy zostawiając moduły sterowania stare mogę wymienić jedynie obudowę lamp i powinno śmigać czy muszę wymienić lampy razem z modułami na EU? I drugie pytanie czy poniższe xenony to są skrętne?


S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

Moduły muszą być EU.

Nie ma czegoś takiego jak modelowo 2015. 2014 to 2014.

Opublikowano

A jak bardzo masz uszkodzone te lampy? Ja sprowadziłem F36 ze stanów i również były uszkodzone lampy. Moduły mam zostawione te które były oryginalnie. Konieczne jednak było przełożenie do lamp które kupiłem, wiązek elektrycznych z lamp amerykańskich. Wszystko działa jak trzeba. Dodatkowo moje lampy nie były zniszczone całkowicie, więc wykorzystałem z nich moduły skrętne. Lampy europejskie kupiłem nieskrętne i poprzekładałem klamoty, trochę zabawy jest, ale sporo kaski zostaje w kieszeni, mogę pomóc jakby była potrzeba

Tak, te lampy które były oryginalnie są skrętne

Opublikowano
A jak bardzo masz uszkodzone te lampy? Ja sprowadziłem F36 ze stanów i również były uszkodzone lampy. Moduły mam zostawione te które były oryginalnie. Konieczne jednak było przełożenie do lamp które kupiłem, wiązek elektrycznych z lamp amerykańskich. Wszystko działa jak trzeba. Dodatkowo moje lampy nie były zniszczone całkowicie, więc wykorzystałem z nich moduły skrętne. Lampy europejskie kupiłem nieskrętne i poprzekładałem klamoty, trochę zabawy jest, ale sporo kaski zostaje w kieszeni, mogę pomóc jakby była potrzeba

Tak, te lampy które były oryginalnie są skrętne

 

dlatego nie kupię nigdy auta z USA, chyba że rozbite do naprawy samemu.

Rzeźba goni rzeźbę jak się coś potem wysypie to trzeba znachora a nie mechanika.

Opublikowano
Nie wiem gdzie Ty widzisz tutaj rzeźbę. Jak ma się pojęcie o tym co się robi, to rzeźba z tego nie wychodzi. Natomiast zdaje sobie sprawę, że istnieje sporo partaczy, którym tylko wydaje się że umieją coś zrobić i faktycznie wychodzi druciarstwo. I nie ma tutaj znaczenia czy auto jest z USA czy rynku europejskiego, jak ktoś robi po partacku to z każdego auta zrobi ulepa. Ja sprowadziłem samochód dla siebie i nie widzę powodu żeby wydawać kasę bez potrzeby, skoro potrafię zrobić z lampy amerykańskiej lampę europejską. Możesz wierzyć lub nie, ale wszystko pasuje plug and play.
Opublikowano
Nie wiem gdzie Ty widzisz tutaj rzeźbę. Jak ma się pojęcie o tym co się robi, to rzeźba z tego nie wychodzi. Natomiast zdaje sobie sprawę, że istnieje sporo partaczy, którym tylko wydaje się że umieją coś zrobić i faktycznie wychodzi druciarstwo. I nie ma tutaj znaczenia czy auto jest z USA czy rynku europejskiego, jak ktoś robi po partacku to z każdego auta zrobi ulepa. Ja sprowadziłem samochód dla siebie i nie widzę powodu żeby wydawać kasę bez potrzeby, skoro potrafię zrobić z lampy amerykańskiej lampę europejską. Możesz wierzyć lub nie, ale wszystko pasuje plug and play.

 

Jeszcze nie widziałem auta z USA które ściagają handlarze bez większej lub mniejszej rzeźby. Zawsze jest coś do poprawy.

Opublikowano
Pewnie jest jak mówisz, szczególnie jeśli zleca się naprawę firmie która sprowadziła samochód i odbiera się gotowy, lub zleca się naprawę firmie nie do końca sprawdzonej. Jak mówiłem wcześniej, niektórym tylko wydaje się że umieją coś zrobić, a potem są niespodzianki. Ja oprócz lakierowania wszystko zrobiłem sam i wszystko jest oryginał, bez druciarstwa. Być może dla niektórych przeróbka lamp na europejskie jest passe, ja jednak nie widzę w tym nic złego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak bardzo masz uszkodzone te lampy? Ja sprowadziłem F36 ze stanów i również były uszkodzone lampy. Moduły mam zostawione te które były oryginalnie. Konieczne jednak było przełożenie do lamp które kupiłem, wiązek elektrycznych z lamp amerykańskich. Wszystko działa jak trzeba. Dodatkowo moje lampy nie były zniszczone całkowicie, więc wykorzystałem z nich moduły skrętne. Lampy europejskie kupiłem nieskrętne i poprzekładałem klamoty, trochę zabawy jest, ale sporo kaski zostaje w kieszeni, mogę pomóc jakby była potrzeba

Tak, te lampy które były oryginalnie są skrętne

Super.


Gratuluje.


Co za rzeźba.

Opublikowano
Witam Wasz Serdecznie, mam problem z lampą przednią od strony kierowcy mam xenony nie skrętne z ledami i trzy ringi świecą na zimny biały kolor a jedna na ciepły biały kolor czy jest to wina całej lampy czy ktoś mógł wymienić na inny led, auto niedawno kupiłem i nie wiem co robić, jest to BMW f 31 z 2014 roku
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Nie wiem gdzie Ty widzisz tutaj rzeźbę. Jak ma się pojęcie o tym co się robi, to rzeźba z tego nie wychodzi. Natomiast zdaje sobie sprawę, że istnieje sporo partaczy, którym tylko wydaje się że umieją coś zrobić i faktycznie wychodzi druciarstwo. I nie ma tutaj znaczenia czy auto jest z USA czy rynku europejskiego, jak ktoś robi po partacku to z każdego auta zrobi ulepa. Ja sprowadziłem samochód dla siebie i nie widzę powodu żeby wydawać kasę bez potrzeby, skoro potrafię zrobić z lampy amerykańskiej lampę europejską. Możesz wierzyć lub nie, ale wszystko pasuje plug and play.

 

a jak się ma kwestia homologacji lamp przy serii F z USA/Kanady ? To ,że dostosować / przekodować fizycznie i niczym nie będą się różnić można to jedno,

czy brak literki 'E"z numerkiem na naklejce nie spowoduje ,że nadgorliwy niebieski/diagnosta itp nie będzie w przyszłości robił problemów?

Również firma ubezpieczeniowa w razie "w" się tym nie wykręci co może mieć olbrzymie czasem konsekwencje?

Ktoś się orientuje jak to wygląda od strony prawnej ?

Czy naklejki na lampach nie mają znaczenia a liczy się ich faktyczny stan dostosowania do wymogów o czym świadczy np. przegląd podbity i to wystarczy?

Słyszałem też ,że niektóre modele serii F mają tzw. podwójną homologację na reflektory ale ile w tym prawdy to nie wiem,

gdzie można takie informacje zweryfikować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.