Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ,kupilem niedawno bmw 325 td rok 97 , auto coraz ciezej zapalo( przy przkreceniu kluczyka kreciło ale tak jakby nie zasysało paliwa) az w koncu podczas jazdy straciłem moc a w chwilke pozniej silnik sie wyłaczył i juz nie chcial zapalic, z tego co zrozumialem, mechanik wymienil zawor przetlaczania cisnienia , auto znow jezdzilo^^ przez jeden dzien;/ i znow to samo...fakt ze troche go przycisnalem w trasie i moze to byla przyczyna(ale za 1. razem jezdzilem duzo spokojniej), przy obu zdarzeniach poziom benzyny akurat siegal rezerwy(ale to raczej zbieg okolicznosci co?:>) podczas proby odpalenia zapala sie na wprost kierowcy kontrolka ( trojkat w okraglej strzaleczce na zolto - jestem laikiem wiec nie wiem co to ale mysle ze cos z zaplonem;/) z gory dzieki za zainteresowanie lub jakas rade itd pozdrawiam Czytajacych;)[/u]
Opublikowano
Ta kontrolka jest od ASC czyli automatycznej kontroli stabilności jazdy i trakcji więc raczej to nie jest przyczyna awarii. Najlepiej podłączyć auto pod komputer powinien wykazać co się stało.
BMW forever!!!
Opublikowano
ja bym zaczął od pompy paliwa. To że poziom PB sięgał rezerwy na to wskazuje, a jesli ktos nieumiejętnie wymienił pompe paliwa (ew. wsadził nieoryginalną) to może ona nie zasysać poniżej jakiegoś poziomu w baku.
Buch teściową w klatkę piersiową ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.