Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa lata podobno stała w Polsce. Kupiłem raport i tak jak piszesz z przebiegiem i widzę też bardzo częste wizyty w serwisie, niestety nie mam opisu wykonywanych czynności. Na zdjęciach ładna. Rocznie nie dużo robione kilometrów ale możliwe, że z 50tys zdjęte.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma 23 lata... wszystkie gumy, łączniki, przewody nadają się na wymianę. Ale mogą być wymienione.

Jeżeli miała często serwis to bardzo dobrze, martwiłbym się gdyby serwisu nie miała albo miała go rzadko. wtedy to czego nie wymienili wymieniałby teraz obecny właściciel lub przyszły.

Na ten wiek wygląda bardzo ładnie, no i odpala na filmiku od razu bez zająknięcia.

Wnętrze ładne, skóry trochę wybłyszczone ale być może wystarczy dobrze je umyć i nawilżyć odpowiednim środkiem aby zmatowiały i będą jak nowe bo są naprawdę niezłe.

Bębny tarcz wyglądały na świeże


Oprócz sprawdzenia elektroniki wnętrza czy wszystko ok, sprawdziłbym pobieżnie czy miernik widzi skalę, przyjrzał się w poszukiwaniu korozji np podłoga bagażnika no i od spodu, jeżeli jest od spodu taka ładna jak z wierzchu i auto jeździ bez zastrzeżeń, to nie ma się nad czym zastanawiać.


Ale i tak nie licz na coś bezawaryjnego, w tak starym aucie, czego się nie dotkniesz wszystko się sypie ZE STAROŚCI i od temperatury, czyli wszystkie uszczelki, gumy, o ringi, przewody, plastiki

to rok 97 więc silnik wersja bez vanosów czyli zamiast ślizgu, który rozpadał się i powodował problemy w tym silniku z rozrządem to tam jest koło zębate a łańcuch rozrządu jest podwójny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

plwaw pomyliło Ci się M62 z M60.


Silnik w tej E38 to M62 bez vanos czyli podobnie jak wersja z vanos ma ślizg z tworzywa i pojedynczy łańcuch.

Jeśli chodzi o różnice w stosunku do wersji M62TU to mamy tutaj brak vanosa, przepustnica na lince, alternator chłodzony powietrzem a nie cieczą itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plwaw pomyliło Ci się M62 z M60.


Silnik w tej E38 to M62 bez vanos czyli podobnie jak wersja z vanos ma ślizg z tworzywa i pojedynczy łańcuch.

Jeśli chodzi o różnice w stosunku do wersji M62TU to mamy tutaj brak vanosa, przepustnica na lince, alternator chłodzony powietrzem a nie cieczą itp

 

Racja M60B40 miała poj 4.0l i w e38 był on od 94r do 96r a tu mamy 97r

Czyli pośredni silnik ale już na pojedynczym łańcuchu z dużą łyżwą ślizgową M62B44 o poj 4.4 i był on aż do 98r (oprócz tych różnic generował tą samą moc ale miał 20 Nm więcej )

Potem do końca produkcji była wersja z vanosami M62TUB44 też 4.4 l, która miała też tą samą moc ale moment o 40 Nm większy od pierwszego M60B40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W styczniu 2015 miał 262846 km przebiegu, a dziś 268 tys.km ... Co tu pisać?

 

Moje E38 740i w 2016 miało 90909, dziś ma 91500. I tak Ci z mojego garażu mogę wymienić kilka aut BMW zwykłych czy M, którym prawie nie przybywa kilometrów. ;) Co tu pisać?

Na zdjęciach wygląda na ładną, najlepiej jechać i sprawdzić. Największy ból w E38 z EDC to ewentualny koszt zawieszenia.

Silnik pod względem mocy - niezależnie które to 40i (60/62, TU nie-TU etc) nie robi szału osiągami, jeździ sprawnie. Liczy się stan auta i ewentualnie preferencja dot estetyki - mi bardziej pasuje LCI. Nie kupiłbym przed ’98 tylko z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.