Skocz do zawartości

Wymiana pierścienia uszczelniającego wał korbowy N52B30


czaja1295

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!


W nawiązaniu do mojego poprzedniego tematu z którym możecie się zapoznać w mojej historii, nierównej pracy silnika zapobiegła wymiana świec o dziwo (nie wskazywał na to żaden z programów ani ISTA ani INPA), gdyby ktoś kiedyś w przyszłości szukał, założyłem DENSO IRIDIUM TWIN TIP IKH20TT.


Wyciek oleju spowodowany był uszkodzeniem napinacza, który lada chwila będę wymieniał, pytanie,

czy zamiennik wchodzi w grę w ogóle, czy nie ma co bawić się w zamienniki (mam dostępne od ręki- CORTECO i VICTOR REINZ)?

Czy istnieje jakieś zagrożenie, że część napinacza mogła trafić gdziekolwiek do środka, na łańcuch - jeśli tak to czy jest jakiś sposób aby to skutecznie wyczyścić ?


Czy macie jakiś sprawdzony sposób na wymianę takiego napinacza bez specjalistycznych narzędzi ?


Będę bardzo zoobowiązany za odpowiedź od osób znacznie bardziej doświadczonych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.