Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


od jakiejś godziny jestem w posiadaniu E46 z N42B20 po maską.

Auto odpala normalnie, czy zimne czy ciepłe. Natomiast INPA wyrzuca błąd

https://zapodaj.net/d71d18494765a.png.html- nie wiem jak zrobić żeby obrazki od razu się wyświetlały w poście


na postoju obroty jałowe stabilne, natomiast podczas jazdy jak zrzuce na luz przed skrzyżowaniem obroty spadają za nisko i później są podbijane (auto nie gaśnie)

Auto miało podobno robiony rozrząd, czy jest możliwe że powyższy błąd jest związany z źle ustawionym rozrządem ?

https://zapodaj.net/1fbd1b81a3e8a.png.html

głównie chodzi mi o wartości Crankshaft adaptation - czy to może być wskazówka do źle ustawionego rozrządu ?

Gdzieś na forach czytałem że te wartości większość ludzi ma inlet 116, outlet 56-57

Z góry dzięki za pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest jakis problem z valvetronikiem albo z czujnikiem który nim steruje

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

A czujnik od valvetronica gdzie jest ? Bo czytałem że ludzie wypinaja tą wtyczkę przy korku oleju i podobno lepiej działa na niskich obrotach (bo wtedy silnik przechodzi na sterowanie przepustnicą).

Tylko czy ta wtyczka jest od czujnika czy już od sterownika ?



Aaaa i czy te crankshaft adaptation nie świadczą o źle ustawionym rozrządzie ? czy może przez ten czujnik są takie odczyty, a rozrząd jest ok ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.