Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam miał ktoś do czynienia z downpipe w F30 320D? Chciałbym wiedzieć z czym to się je , miałem zamiar zrobić chiptuning , wyłączyć dpf i egr i poprawić dzwięk :)
Opublikowano

Nie wiem czy jest sens. Sam się nad tym zastanawiałem w swojej 320d. Akurat z tego co się orientowałem u kilku tunerów to osiągasz około 220-235 km bezpiecznego przyrostu mocy. Zazwyczaj nie wykodowywują dpf i egr bo całkiem dobrze chip chodzi z tymi elementami. Jednak jeżeli masz taki budżet no to chip tuning + wykodowanie dpf i egr (wywalenie puchy z DPF - można sprzedać, na miejsce kupujesz pustą, czujniki zostają aby nikt się nie przypierdolił na przeglądzie).

Całkiem ładnie brzmi bez egr i dpf no ale sam stoje z problemem czy usuwać bo mam egr do wymiany i chyba jednak zostanę przy egr. Szkoda pakować tyle siana w 320d. Na mhhauto jak się zarejestrujesz i opłacisz to masz możliwość podesłania swojego ściągniętego softu i zrobią Ci za Free (tylko 2 razy to jest możliwe i tylko dla użytkowników tamtego forum.)

Opublikowano
Nie wiem czy jest sens. Sam się nad tym zastanawiałem w swojej 320d. Akurat z tego co się orientowałem u kilku tunerów to osiągasz około 220-235 km bezpiecznego przyrostu mocy. Zazwyczaj nie wykodowywują dpf i egr bo całkiem dobrze chip chodzi z tymi elementami. Jednak jeżeli masz taki budżet no to chip tuning + wykodowanie dpf i egr (wywalenie puchy z DPF - można sprzedać, na miejsce kupujesz pustą, czujniki zostają aby nikt się nie [bAD] na przeglądzie).

Całkiem ładnie brzmi bez egr i dpf no ale sam stoje z problemem czy usuwać bo mam egr do wymiany i chyba jednak zostanę przy egr. Szkoda pakować tyle siana w 320d. Na mhhauto jak się zarejestrujesz i opłacisz to masz możliwość podesłania swojego ściągniętego softu i zrobią Ci za Free (tylko 2 razy to jest możliwe i tylko dla użytkowników tamtego forum.)

Właśnie myślałem nad zmianą na 330d lub 335i , lecz niczego sensownego i z fajnym przebiegiem nie idzie znaleść , zresztą trzeba by trochę dołożyc siana do czegoś fajnego , więc pomyślałem ,żeby porobic 320d i wcale dużo nie będzie odstawać od 330d chyba ,że chodzi o dzwięk 6 cylindrów :D

Opublikowano

Jak masz możliwość i chęci to czemu nie :P za dobrą 330 trzeba dać 2x320d tutaj ten paradoks jest w F30 xD

Jak chcesz w dobrej cenie to polecam firmy i chłopaków z tego forum, a jak koszta nie grają roli to nasza piękna polska wita szerokim uśmiechem z jeszcze większą ceną :D

Opublikowano
Jak masz możliwość i chęci to czemu nie :P za dobrą 330 trzeba dać 2x320d tutaj ten paradoks jest w F30 xD

Jak chcesz w dobrej cenie to polecam firmy i chłopaków z tego forum, a jak koszta nie grają roli to nasza piękna polska wita szerokim uśmiechem z jeszcze większą ceną :D

Haha już mi namieszałeś i nie wiem czy robić modyfikacje 320D czy kupić 330d :D

Opublikowano

@M4teUS

Czemu nie? Może dlatego że auto bez katalizatora i EGR będzie emitowało kilkadziesiąt razy więcej rakotwórczych tlenków azotu, których już teraz mamy w Polsce ponad normę i naprawdę nie potrzeba kolejnych źródeł tego gazu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.