Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

zostałem niedawno nowym posiadaczem bmw x3. Ostatnio pojawił się problem przy odpalaniu przy dłuższym postoju (po nocy). Auto odpala i zaraz gaśnie, przy drugim odpaleniu już jest wszystko tak jak być powinno. Mechanik wymienił wszystkie filtry, oleje, ale problem był nadal. Po jakimś czasie znowu umówiłem się z mechanikiem, sprawdził ciśnienie na listwie, mówił, że jest wszystko ok, powyczyszczał styki, masę i przez dwa tygodnie był spokój. Po nocy odpalał normalnie. Teraz znowu pojawił się ten sam problem. Czy ktoś miał kiedyś podobny przypadek ? Co może być przyczyną, niby nie jest to uciążliwe, ale niezwykle denerwujące :) Z góry wszystkim dziękuję za pomoc, pozdrawiam !

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda jak by paliwo Ci się cofało z powodu nieszczelności w układzie.

Na noc zaparkuj z górki i zobacz jak odpali. Jak zatankujesz pod korek to też może pomóc.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Mnie wczoraj dopadło coś podobnego w Kangoo ( 1.5 dci ) ... wymieniałem wtryski i po wymianie zapalał idealnie .. potem coś mnie podkusiło i umyłem silnik Dimerem :/ bo resztki ropy z układu były w zakamarkach .. silnik wysuszyłem, wsiadam ... i kręcę i kręcę i kręcę i nic :( ... znowu rozrusznik i 2 obroty i zapalił ... Niestety jak postoi 3 - 4 godziny znowu to samo :( .. trzeba drugi raz zakręcić bo inaczej bardzo długo trzeba piłować żeby zaskoczył ... no masakra :( ....

Posprawdzam jutro układ i wtyczki ... ale nie mam pomysłu .. :duh:

ALE >>> rozmawiałem z kolegą który miał podobnie w bejcy... i u niego nieszczelność była na filtrze paliwa >> tam jest w zestawie taka guma i ktoś jej nie założył ... paliwo nie kapało na ziemię ale auto 2 a czasem 3 razy musiał po nocy rozrusznikiem kopać żeby zaskoczyło .. potem już cały dzień paliło od strzała ..

Opublikowano
Wielkie dzięki chłopaki ! też uważam, że jest nieszczelność w układzie paliwowym, ale ciężko to w ogóle znaleźć, nie ma gdzie nawet na kanał pojechać, żeby coś podpatrzeć, tułam sie po mechanikach, juz do 3 będę jechał ! istna tragedia, ale dzięki za pomoc, serio. Pozdrawiam
Opublikowano
Ja ogarnąłem wczoraj Kangoo .. zapowietrzony miałem filtr paliwa ( jest nieco inny niż w BMW czy AUDI.. podobny jest do tego który mam w Sprinterze i ten filtr ma odpowietrznik ) .. Ze 2 godziny się bawiłem ale powietrza już zero w układzie i dCi pali od strzała po nocy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.