Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam znowu proszący o pomoc.

Wczoraj z mojej głupoty wjechałem na łonie podmokłą i żeby wyjechać to podpiłowałem go na jedynce, doszło do 5000obr i strzeliła moja niania gazem, aż odpiął się filtr powietrza i ciężko zaczęła chodzić, ale poprawiłem wężyki zapiłem filtr i,

 

Tu zaczyna się problem, bo od tego strzału coś jej się pokręciło i spala 20litrów na 100kilometrów a paliła zaledwie 10litrów i ma dziwne obroty na Gazie raz 1500 a za chwile jak przykazuje 1000. W bęzynie niema żadnego problemu chodzi świetnie, ale nie patrzyłem ile spala. I to mnie martwi.

 

Może ktoś z was miał taki sam problem proszę pomocy a jak za mało opisałem to powiedzcie, co mam jeszcze napisać to zrobię to natychmiast

Z góry dziękuje za pomoc

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Edytowane przez poli_1
Opublikowano

Dzięki tak my ślałem jak czytałem na forum o tym ale nigdy nie jesteś pewien co daslej

Przepływomież można regerować takie urządzenie jak tak to popwiedzcie gdzie znajde opis

:mad2: :mad2:

Opublikowano

DZiękuje za rady juto się zajme tym problemem

Z tego co wyczytałem na forach to niejest trudno rozkręcić ten przepływomierz i naprawić a ja tak się obawiałewem że go uszkodze

 

Jak macie kokładniejszy opis jak krok po kroku rozkręcić ten przepływomież to prosze :modlitwa: przyślijcie opis każdego mojego ruchu jaki powinienem wykonać bo znalazłem tylko takie cząstkowe wyjaśnienia.

Z góry dziękuje

:D

Opublikowano
Wymontuj go pooglądaj, najczęściej klapa dostaje, krzywi się i zacina.....

Dokładnie.

W większości przypadków klapę, możesz wyprostowac bez rozbierania przepływki, jeżeli jednak będziesz do tego zmuszony to z jednej strony jest plastikowa osłona przyklejona "silikonem"(wystarczy w kilkiu miejscach podważyć) z drubiej strony rozwiercasz nity - dalej to wszystko zależy od Ciebie :mrgreen: .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Jak będziesz miał pękniętą klapę, albo krzywą to daj znać mam luźną przepływkę ze sprawną mechaniką, a uszkodzoną ścieżką potencjometru.

Klapa jest z aluminium więc spawanie drogie, a przy prostowanie czasem i tak lubi się zaciąć.

Opublikowano

Wszystkim serdecznie dziękuje za rady ale mam pytanie ma ktoś foto jak dokładnie to nasmarować i wyprostować oraz rozebrać mo że jakiś link do takiego wyjaśnienia

Jestem wzrokowcem jak spojże to wiem co robić dalej

Więc prosze o pomoc :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

Szukaj było gdzieś na forum. Każdy prepływomierz klapkowy wygląda w zasadzie tak samo. Najpierw go wyjmij- to tylko 2 opaski i chyba2 śrubki, może mniej jak masz lpg. Weź w rękę i wszystko sam odkryjesz. Klapkę zobaczysz co się w środku może ci jeszce porusza, albo nie porusza :)

Dasz radę działaj!

Opublikowano

Widze że dam rade samemu to wyczyścić kupiłem bęzyne extrakcyjną i WD40

Z góry przepływki mam zdjąć ten czarny plastik i będzie coś widać jak dojść a od dołu jest wszystko skręcone śrubami i zalane czumś takim jak wosk lak czy mam też to rozkręcić??

Opublikowano

Właśnie skończyłem naprawe tego przepływomierza i nadal wskazówka od spalania pokazuje maxa jak jade nic się nie naprawiło co ma z tym zrobić

PROSZE POMOCY

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.