Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. W moim aucie jest turbo z silniczkiem nastawnym seryjne gt1749, mam na stole gtb1752. Ogolnie jak to kiedys zalozylem to wszystko P&P tylko po zamontowaniu przy mocniejszym dodaniu gazu przy ~2tys jest sciana i nagly spadek mocy. Pomyslalem, ze moze to zaloze tylko pytanie, czy taki problem jest spowodowany nie dzialajaca prawidlowo geometria? Tam ciegno jest na stale, nie ma regulacji. Czy dodanie regulacji do tego ciegna daloby jakis efekt? Napewno geometria by pracowala troche inaczej tylko czy rozwiazaloby to problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.