Skocz do zawartości

PYTANIE DO KUPUJĄCYCH


Marian450

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli post jest tutaj a nie powinien to wybaczcie.


Proste pytanie, jak to jest?

Kupujesz BMW E65 za 32k.

Po zakupie non stop doprowadzasz auto do stanu używalności po poprzednim właścicielu.

Silnik 3.0D 218KM w stanie wzorowym (wymieniam olej i filtry co 10k). Skrzynia w stanie wzorowym.(wymieniam olej co 60-80k).

Części kupujesz tylko oryginalne u Autoryzowanego Dealera BMW a auto serwisujesz w serwisie specjalizującym się tylko w marce BMW.

Dużo jeździsz, dbasz. Gdzie nie pojedziesz to każdy ogląda ze zdziwieniem, robi zdjęcia itd.

Każdy chce kupić bo wie, że dbasz i nie żałujesz na serwis.

Samochód pochłonął w 4 lata około 100k, czyli 25 rocznie. Jak dla mnie norma przy tej klasy auta.


I co, chcesz sprzedać ten egzemplarz gdyż zacząłeś bardzo dobrze zarabiać i stać Cię na G11, którą kupujesz.

Podchodzisz uczciwie do sprzedaży, opisujesz prawdę i.... potencjalni kupujący są zdziwieni, że to nie kłamstwo i szukają dalej "przyczyn" sprzedaży.

Dysponujesz udokumentowanymi naprawami, zakupami na wymienioną przeze mnie kwotę.

Wystawiasz auto za 50k, zero odzewu. 40k, zero odzewu. 30k, zero odzewu. Dzwonią aby i mądrkują się czym to oni nie jeździli itd., i że przyjeżdżają lawetą i za 20k zabierają auto bo pewnie nie dojadą 300 km do domu. WTF?


Więc, czym Polacy naprawdę lubią być kłamani?

Czasem widzę "znajomych", którzy nabyli E65 i jedyne co robią to jeżdżą tymi autami ale do serwisów.

Ludzie naprawdę myślą, że kupią E65 za 25k i będą jeździli bezawaryjnie? Naprawdę potencjalny kupujący nie ma świadomości, iż E65 za mniej niż 30k to szrot, który pochłonie drugie tyle w bardzo krótkim czasie?


Weźcie napiszcie mi coś mądrego "o co tu chodzi".... chyba, że ktoś chce nabyć najbardziej zadbane E65 w PL to zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia, chciałem sprzedać swoją e65, po dużym serwisie. Rozrząd termostaty paski, rolki koło pasowe, klapki, kpl hamulców, Kompletne nowe zawieszenie, cały nowy układ klimy itp. I usłyszałem kilka razy że w cenie 40 tys, to można sobie dwie takie e65 kupić. Także dałem sobie spokój i jezdze. Widzę to tak, że kupię kiedyś drugie auto,a to do garażu, i za godna cenę wystawie i niech stoi. Każde auto ma swojego kupca. Jeśli nie masz ciśnienia to nie schodź z ceny. Parę lat temu dobre e38 kupowało się za 12tys. Teraz trzeba dać 25 tys gdzie między e38 a e65 jest przepaść
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.