Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

problem jak w temacie, wymieniono termostat ten w pompie wody, jest może trochę lepiej lecz i tak kicha.


Błędy - FOG SENSOR A670 - to powoduje, że w trybie auto cały czas chce odmrażać przednią szybę (niestety także zimnym powietrzem)

brak innych błędów


Zimne leci ze wszystkich kratek, niezależnie czy jest obieg zamknięty czy otwarty, czy auto czy manual - temperatura ustawiona na 28 C

Poziom płynu chodzącego ok.


i teraz ciekawostka:

Dane z dzisiaj:

Temperatura zewnętrzna 10 C

Temperatura wewnętrzna zczytana ISTA 26-30 C (to tłumaczy czemu nie puszcza ciepłego powietrza skoro myśli, że temperatura wewnątrz jest powyżej)

Temperatura silnika - 89 C stabilna więc pompa wody ok


i teraz pytania:


czy nagrzewnica posiada bezpiecznik ?

czy termometr wewnętrzny jest na nagrzewnicy czy gdzieś w kabinie ?, zapewne jakbym go rozłączył wtedy będzie jakiś - lub 0 C i wtedy powinno grzać zawsze


ktoś, coś?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

probem solverd!


nagrzewnica - to nie prawda, że trzeba wyjąć deskę :) oczywiście byłoby łatwiej ale bez też można, tylko kolumna kierownicy musi wyjechać tego nie ominiesz :)

no i nagrzewnice valeo mają inne krućce niż denso i inne zamienniki, mimo, że numery OE podpowiadają denso to są inne w moim przypadku potrzebowałem nagrzewnicy VALEO lub zamiennika o średnicy 30mm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.