Skocz do zawartości

Wymiana simeringu tylny most F 30


aleksanderg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów.

Proszę o informację jaki niezależny warsztat specjalizujący się w naprawach BMW polecacie na Śląsku ? W moim BMW (F 30 2.0i, rok prod 2018, przebieg 65 000 km, od nowości) pojawił się wyciek z tylnego mostu - wału (dyferencjału). Do wymiany jest simering, Sam simering, to żaden koszt, ale pojawia się kwestia, który warsztat wykona profesjonalnie wymianę, bo trochę się naczytałem, że to nie jest taka prosta sprawa....Mechanik u którego wymieniam systematycznie olej, nie za bardzo wie jak się za to zabrać....

Gwarancja niestety już się skończyła (auto ma 2,5 roku, nie wykupiłem na dodatkowe lata...). Może już ktoś z Was miał taki problem i gdzieś wykonał taką naprawę?, może się ktoś orientuje jaki jest koszt takiej wymiany w ASO ? Pomijam już fakt, że taka usterka pojawiła po 2,5 roku i przebiegu 65 000 km, co potwierdza, że jakość i trwałość obecnych produktów jest żadna (auto serwisowane i zadbane, nie katowane). Dziękuję z góry za pomoc i wszystkie informacje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym próbował zagadać do ASO żeby zrobili w ramach dobrej woli i gwarancji. Jeżeli przez cały okres normalnie robiłeś przeglądy powinno się udać . W VAG takie coś przechodzi.


Tym bardziej że problem znany w 3 i 5, i często robiony w ramach gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym próbował zagadać do ASO żeby zrobili w ramach dobrej woli i gwarancji. Jeżeli przez cały okres normalnie robiłeś przeglądy powinno się udać . W VAG takie coś przechodzi.


Tym bardziej że problem znany w 3 i 5, i często robiony w ramach gwarancji.

 

Dziękuję za podpowiedź. Tak właśnie zrobię. Przynajmniej spróbuję. Może BMW się poczuje do odpowiedzialności...? Pytałem w niezależnym warsztacie specjalizującym się tylko w BMW i otrzymałem informację, że procedura naprawy (wymiany tego simeringa) polega na demontażu całego mostu i wysyłki do specjalistycznej firmy gdyż trzeba zrobić jakieś dodatkowe ustawienia... Tak więc auto unieruchomione na co najmniej tydzień jesli nie dłużej....

Jeżeli chodzi o takie awarie, to stwierdzili, że taki wyciek zdarza się bardzo rzadko i może wystąpić przy przebiegach rzędu 150 - 200 tys, ale nie przy 65 tys.

Mam chyba więc pecha i coraz większe wątpliwości czy kolejnym samochodem będzie BMW, a myślałem już o nowej serii 3 G 20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam takiego, co przy 46kkm (i wcześniej), robił:

- wyciek ze skrzyni biegów

- wyciek z pokrywy zaworów

- wyciek z magistrali olejowej

- sprzęgło + dwumasa


(geometrię co najmniej 2 razy nie wspomina nawet, ale tu wiadomo wina naszych dróg :P)


i teraz pytanie (retoryczne) - czy uważa, że BMW do dobra marka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.