Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przód i tył ma inne pochylenie koła, więc pomiar nie będzie miarodajny...

Opublikowano

No to można mocniej się schylić i zmierzyć od podłoża do dolnej krawędzi felgi. Wówczas pochylenie koła na pewno będzie pomijalne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czy zmierzy do środka felgi czy do jej rantu to wszystko jedna.

Felga akurat nie zmienia swoich wymiarów....

Edytowane przez pikopiko
Opublikowano

Przecież to powyżej napisałem. A jest jeszcze wygodniejszy, brz żadnego schylania i 100% dokładny sposób - przy uźyciu bimmertool można zmierzyć rzeczywistą szybkość każdego koła, co jest istotą tematu.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie, czy w G31 xdrive, można zakładać koła przewidziane ogólnie w tym modelu, niezależnie od posiadanego zawieszenia?
To znaczy jak mam bazowe zawieszenie i koła z salonu 245/45 R18, mogę założyć konfigurację od zawieszenia M pakiet na przykład przód 245/35 R20 tył 275/30 R20?

Czy muszę zostać już przy szerokość 245 i odpowiednim ET, co najwyżej manewrować średnicą felgi?

 

P.S. Zastanawiam się czy coś ugram niższym profilem na standardowym zawieszeniu. Czytam wszędzie i wnioskuję że tylko sportowe w tym aucie ma sens. A to trochę organiczna wybór na rynku wtórnym.

Edytowane przez miroslawapid
merytoryczny błąd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale co chcesz ugrac ? 0,3 sec na torze w Poznaniu ?! 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 7.05.2024 o 22:30, miroslawapid napisał(a):

Mam pytanie, czy w G31 xdrive, można zakładać koła przewidziane ogólnie w tym modelu, niezależnie od posiadanego zawieszenia?
To znaczy jak mam bazowe zawieszenie i koła z salonu 245/45 R18, mogę założyć konfigurację od zawieszenia M pakiet na przykład przód 245/35 R20 tył 275/30 R20?

Czy muszę zostać już przy szerokość 245 i odpowiednim ET, co najwyżej manewrować średnicą felgi?

 

P.S. Zastanawiam się czy coś ugram niższym profilem na standardowym zawieszeniu. Czytam wszędzie i wnioskuję że tylko sportowe w tym aucie ma sens. A to trochę organiczna wybór na rynku wtórnym.

Możesz, zawieszenie nie ma nic do rzeczy i opcjonalne koła można zamawiać w zależności od widzimisię właściciela.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.