Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanowne grono forumowiczów,

Jestem nowy w rodzinie i przymierzam się do zakupu swojego pierwsze X5 E70 Lift.

Przejrzałem forum i mam nadzieję, że moje pytanie nie będzie powielaniem innych wątków (przeczytałem USA vs EU, BMW X5 3.0 benzyna z USA i takie tam).

Otóż....

Mocno rozważałem zakup benzyniak 3.0 benzyna, 272 lub 306 KM sprowadzonego ze stanów. Mój znajomy zajmuje się ściąganiem samochodów z USA itp. itd. tu nie ma problemu, szuka mi i o to jestem spokojny. Obejrzałem też kilka modeli USA już sprowadzonych na miejscu w Polsce. Zawożąc samochód na przegląd przedsprzedażowy do osób zajmujących się tylko marką BMW usłyszałem już dwukrotnie, "żeby benzyny sobie odpuścić, to szroty warte pół ceny diesli, są bardzo awaryjne, dużo palą, a w ogóle wersje ze stanów i kanady to podwójne szroty bo nie dość że każdy miał jakąś mniejszą lub większą historię wypadkową, to na dodatek one nie są przystosowane do jady po Europie, bo w USA jeździ się maks 120 km/h, te silniki mają mniejsze chłodnice, gorzej są chłodzone i ogólnie jak zamierzam jeździć nim szybciej i na dłuższe trasy typu nad morze, czy do Chorwacji, to żebym sobie odpuścił benzyny i kupił diesla, bo benzyny się zagotują, popsują i silnik będzie do wywalenia, i ogólnie żebym skupił się na wersji 8 stopniowej skrzyni a nie na wersji 6 stopniowej".

To tak w dużym skrócie.

Czy oprócz tego, że są przeróbki świateł, kwestia radia odbierającego na parzystych / nieparzystych falach to faktycznie benzyniaki 3.0 w X5 to padaka, a te ze Stanów to już w ogóle ?

Oczywiście wiem, że jak się dba tak się ma i że te silniki lubią olej, ale czy faktycznie te benzyny to taka miernota ?

Zepsuli trochę moje marzenia, ale z drugiej strony nie chcę za chwilę wpakować po zakupie kolejnych 20-30 k PLN na naprawy czy coś...

Prośba o pomoc i poradę bo już nie wiem czego szukać a czego nie, czy szukać tylko w EU czy może też jednak w USA....