Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam kłopot z n46 w E90, auto działało fenomenalnie, więc postanowiłem je pouszczelniać jak to w n46 potrzeba :).

Wymieniłem przy okazji śwece zapł. na ngk takie same jak były i pojawił się problem, mianowicie auto odpala znacznie lepiej niż przed wymianą, jest to odczuwalne, nawet budą tak przestało trząść, ale po odpaleniu jak auto chodzi na ssaniu obr. 1100ok. przy delikatnym dodaniu gazu jest wszystko dobrze, ale jak dodam od 1/4 w górę to obroty pikują najpierw do 700rpm a póżniej w górę. Zakładając, że ruszę na ssaniu z miejsca to przez pierwszą minute auto ma dendencję do przymulania w efekcie auto prawie gaśnie. Jak ssanie zakończy pracę to problem znika, auto dobrze wchodzi na obroty i ma moc.

Ubywa płyn chłodniczy z nieznanego miejsca jeśli ma to jakieś znaczenie.

Opublikowano

(...)

Ubywa płyn chłodniczy z nieznanego miejsca jeśli ma to jakieś znaczenie.

 

Jeśli nie widzisz wycieku od przodu zobacz sobie ELEMENT NR 17

Straciłem sporo czasu nim doszedłem skąd u mnie uciekał płyn.


Co do pierwszego jakieś błędy się pokazują ?

Opublikowano
Brak błędów.

Co do wycieku, to co wysłałeś jest obok pompy vacum?

Tak. Dekiel obok pompy vacuum.

 

Brak błędów.

Co do wycieku, to co wysłałeś jest obok pompy vacum?

 

Wątpię. Świece montujesz i jazda

Opublikowano

Aktualizacja.

Nadal nieznany problem z ssaniem i złą pracą. Dzisiaj po rozruchu dodałem energicznie gazu, chciałem dać na 3.000 obrotów i obroty poszły w dół i silnik zdechł.

:mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.