Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wiem, że temat już znany, ale może ktoś coś podpowie. Mianowicie zakupiłem e39 520i touring 1998. Auto przez długi czas nie było użytkowanie i z brakiem mocy. Po udaniu się do mechanika i podpięciu pod kompa wyszedł przepływomierz, czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu. Po wymianie jest o niebo lepiej, auto odpala od strzała, przyspiesza o wiele lepiej, lecz czuć, że jeszcze to, nie jest to co powinno. Jak wciskam pedał do końca, to ma zawieche na 3s i dopiero zaczyna sie wkręcać ale tak jakby ciągnęła naczepę. Czasami wydaje mi sie, że jak wcisnę pedał do połowy, to lepie sie zbiera niż jak jest wciśnięty w podłogę.Jakieś pomysły/porady? w tym tygodniu jade do mechanika ale może jakieś wskazówki??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakich firm kupiłeś te podzespoły?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
czujniki oryginalne, jedynie przepływomierz jest z BREMI kupiony, cena oryginały 2200 ;/ gości mi zapewniał, że to jedyny zamiennik który odpowiada oryginałowi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.