Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie. Pacjent BMW e61 520d 177KM 2010 rok. Auto po zatarciu się pompy wtryskowej. Wszystkie elementy wymienione na nowe, regenerowane i używane - sprawdzone. Z całego układu paliwowego od baku do wtrysków z oryginalnego auta nie ma nic. Po poskładaniu wszystkiego przy pierwszym odpaleniu wyskoczył błąd 493F czyli czujnik ciśnienia wstępnego paliwa. Auto odpaliło pięknie mimo tego że wtryski będą kodowane dopiero w poniedziałek. Było to tylko odpalenie próbne. Błąd skasowany, ponowne odpalenie i po chwili powrócił. Czujnik jest nowy OEM. Podłączony dobrze. Od czego zacząć? Czy to że nowe wtryski nie były jeszcze zakodowane może powodować powstawanie jakiś błędów?

Z góry dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.