Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Próbuję dokopać się do informacji - jakie są faktyczne różnice? Jest sporów wpisów o problemach z klimatyzacją (dokładnie - automatycznymi trybami). Ale nie odnalazłem przypisania ich do konkretnych konfiguracji, ani zwyczajnych opinii tych z Was, którzy mieli możliwość porównania obu wersji.


Jestem na etapie konfigurowania. Dziś mam 4 strefy, technicznie nie mam zastrzeżeń. Tyle ze z tylu dochodzi do awantur dzieciaków i wzajemnego przestawiania sobie ustawień. Mam ochotę oszczędzić na opcji 4 stref, ale tez obawę, że będą straty funkcjonalne: wolniejsze schładzanie wnętrza, brak wpływu na temperaturę z tylu. Kojarzę ze w Audi A6 tylne nawiewy miały tylko zamknięcia, bez możliwość regulacji temperatury. W BMW były to 2 pokrętła zwykle: przymkniecie nawiewu i regulacja temperatury. Wasze opinie miłe widziane :)

Opublikowano
W G30 masz tak naprawde 3 strefy w standardzie. Temperatura tylnej strefy jest regulowana pokretlem(bez wyswietlacza) i mozna usawic troche cieplej lub troche zimniej. Kratki srodkowe tez sa dodatkowo zamykane . Nie widze zadnej potrzeby doplacania do 4 strefowej.
Opublikowano
Racja - co do możliwości regulacji. Są natomiast jeszcze nawiewy w słupkach B i bardziej bajerancki wyświetlacz - jeśli ma to dla kogoś znaczenie
Opublikowano

Słuszna uwaga - tylne nadmuchy są osobną strefą. Regulowaną względem przodu, nie do końca automatycznie, ale jednak.

Jeśli mowa o wyswietlaczu z tylu - jest ładny. Mam obecnie ;) Jesli zmiana ma dotyczyć przedniego, to sprawa do zastanowienia.

Dzięki za podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.