Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od kilku dni borykam się z następującym problemem. Wymieniłem gumkę na wysprzęgliku, odpowietrzyłem INPĄ samochód jeździł bardzo dobrze zmieniał biegi. Od dwóch dni sprzęgło bardzo szybko łapało, wystarczyło musnąć pedał gazu z jedynki ruszenie graniczyło z cudem, silnik gasł od obciążenia. Próbowałem robić adaptacje skrzyni w inpie i dochodzi do momentu gdyż trzeba wyłączyć zapłon i wtedy komputer traci komunikacje z autem i wywala adaptacje. Podczas adaptacji ISTA przerzuci biegi do jedynki czy dwójki i przerywa z błędem. Nie wiem czy to była wina akumulatora, płyn w zbiorniczku jest. Czy da radę skonfigurować tak inpe żeby na pierwszej pozycji kluczyka był załączony akumulator a na drugim zapłon? Bo razem pojawiają się i znikają myśle ze rockowe być wina słabego kabla diagnostycznego. Pozdrawiam
Opublikowano
Czy da radę skonfigurować tak inpe żeby na pierwszej pozycji kluczyka był załączony akumulator a na drugim zapłon?

Hej, miałem kiedyś E46 SMG i też walczyłem z adaptacją tej skrzyni za pomocą INPY... Jeśli dobrze pamiętam to cała filozofia ograniczała się do odpowiedniej edycji pliku OBD.ini, a konkretnie parametru UBATT=ON/OFF...

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.