Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tydzień temu w e90 320d m47 163 km wymieniałem wałki balansowe z pompą oleju (używka), ponieważ po rozgrzaniu było słychać klekot spod silnika. Wszystko złożone, silnik ciszej pracował, delikatnie klekotał, ale bez porównania lepiej. Od 2 dni zacząłem słyszeć ponownie klekotanie, z tym, że dużo głośniej. Przy delikatnym toczeniu się na luzie czy na biegu słyszę klekotanie nawet w kabinie, gdzie nigdy tego nie było. Dopiero co sprawdzałem i jest błąd czujnika wałka rozrządu, którego wcześniej nie było :mad2:

Teraz zastanawiam się co z tym zrobić, czy znowu rozbierać miskę i wrzucać stare wałki, czy to może jakiś problem z rozrządem... Żadnego problemu z uruchomieniem silnika nie ma czy to na zimnym czy rozgrzanym. Proszę o jakieś nakierowanie, bo niepotrzebnie zacząłem grzebać i jestem w czarnej D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.