Skocz do zawartości

2 kostki z prawej strony auta (z przodu)-(edited, nowa fot.)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

Ich fotki :

 

1

 

http://img171.imageshack.us/img171/8201/1jd8.jpg

 

2

 

http://img209.imageshack.us/img209/3290/2mx0.jpg

 

Z lewej strony auta nie ma takich wtyczek. Wiem na 100% ze NIE sa to wtyczki od : halogenow, klaksonu, czujnika dymowego klimy, swiatel, ani skraplacza klimy . Od czego wiec moga one byc ??

 

1 wtyczka : przewody - brazowo-zielony + brazowo - czarny

 

2 wtyczka : przewody - zielono -czarny + zielona - zolty

 

Ktos mi pomoze ?

 

Naprawde wielkie dzieki !!!

 

pozdrawiam

piotres

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

 

Piszac "prawa strona auta" masz na mysli strone kierowcy czy pasazera?

 

Zgaduje:

-czujnik temperatury zewnetrznej

-czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym.

-czujnik temperatury plynu chlodniczego

 

Pokaz mniej wiecej skad te przewody wychodza, jak dlugie sa i w ktorej czesci komory silnika sie znajduja. Przedstawione zdjecia troche malo pokazuja.

Opublikowano

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

 

Piszac "prawa strona auta" masz na mysli strone kierowcy czy pasazera? Pasażera oczywiscie, przeprszam za niejasnosci . :duh:

 

Zgaduje:

-czujnik temperatury zewnetrznej Nie, ten czujnik jest jeden i jest montowany w lewym nadkolu .

-czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym.

-czujnik temperatury plynu chlodniczego Nie wiem, sluchaj do tej pory w same chlodnice mam wpieta 1 wtyczke - duza wtyczka z 2 pinami i grubymi przewodami ..zaraz ide popatrzec na to i porobic wiecej fotek.

 

Pokaz mniej wiecej skad te przewody wychodza, jak dlugie sa i w ktorej czesci komory silnika sie znajduja. Przedstawione zdjecia troche malo pokazuja. Wychodza z tej duzej wiazki ktora idzie przez scianke grodziwa od strony pasazera, m.in. ida tez w niej przewody do lamp, kierunkowskazow, halogenow, itp. itd. Te wtyczki akurat koncza sie z 10-20 cm pod prawym reflektorem .

 

EDIT :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img222.imageshack.us/img222/7217/img7099dz8.jpg

 

Jak widac jedna z wtyczek konczy sie na wysokosci halogenu (pozostale 2 konczace sie na tej wysokosci to wtyczki od klaksonu i halogenu), a druga tuz pod prawym reflektorem .

 

Cos pomoglo ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No to juz wiem :

 

Pierwsza wtyczka = czujnik ilości płynu spryskiwacza (ale chyba nie ma na niego miejsca w moim E46) .

 

Druga wtyczka = czujnik temperatury do podgrzewania dysz spryskiwacza :lol: (ale chyba nie ma go tez w moim aucie) .

 

pozdro

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Faktycznie pierwsza wtyczka ( wedlug WDS-a X10046) jest podlaczona do czujnika ilosci plynu w spryskiwaczu (S136). Kolor przewodu BR/GN idzie do deski rozdzielczej a BR/SW to masa.

Wtyczka druga (X1148) jest podlaczona do termicznego wlacznika podgrzewanych dysz sprskiwaczy(S198) zainstalowanego pod zderzakiem (ponizej swiatla przeciwmgielnego po stronie pasazera). Ma ona kolor niebieski dochadza do niej dwa przewody o kolorach GN/GE z ktorych jeden biegnie do lewej a drugi do prawej dyszy spryskiwacza. :8)

Opublikowano
Faktycznie pierwsza wtyczka ( wedlug WDS-a X10046) jest podlaczona do czujnika ilosci plynu w spryskiwaczu (S136). Kolor przewodu BR/GN idzie do deski rozdzielczej a BR/SW to masa.

Wtyczka druga (X1148) jest podlaczona do termicznego wlacznika podgrzewanych dysz sprskiwaczy(S198) zainstalowanego pod zderzakiem (ponizej swiatla przeciwmgielnego po stronie pasazera). Ma ona kolor niebieski dochadza do niej dwa przewody o kolorach GN/GE z ktorych jeden biegnie do lewej a drugi do prawej dyszy spryskiwacza. :8)

 

Po raz kolejny wielkie dzieki Lukasz :modlitwa: :roll2: :cool2: .

 

O ile czujnika ilosci plynnu w spryskiwaczu nie widze (brak miejsca na niego na zbiorniczku od spryskiwacza, jeszcze zobacze na pompce), to chyba ten czujnik temperatury do podgrzewania dysz bede musial sobie kupic w ASO, bo na zime to moze sie przydac :oops: .

 

Skad masz tego WDS'a ? :norty: :mrgreen:

 

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.