Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni,

Jakiś czas temu pisałem zapytanie do Was o dziwne drgania silnika, które bywały dosyć często na wolnym biegu. Po konsultacji z mechanikiem oraz komputerem postanowiliśmy wymienić 2 lejące wtryski, kolejne 2 były w dobrym stanie więc ich nie ruszaliśmy. Przed i po nie było żadnych błędów, check engine dotyczących powyższej naprawy, jedyne błędy jakie wyskakują cały czas to błędy czujnika azotu (NOX) delikatne drgania czasami się pojawiają jak i delikatne ''łapanie wiatru'' przy zbliżaniu się do 2000 obrotów.

Czujnik NOX wymieniam w dniu jutrzejszym i zobaczymy jaka będzie reakcja...


Dzisiaj trochę czytałem na temat NOXa i podobno jest odpowiedzialny za pracę silnika jak i również rozciągnięty rozrząd może mieć na to wpływ, jakie są tego objawy?


Silnik pracuje prawidlowo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.