Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was. Mozecie rzucic okiem na ten wykres z INPY? Test wykonalem na rozgrzanym silniku. 95c. Nie mam mozliwosci zrobic testu przelewowego.. Mozecie doradzic? czy 2 i 5 trzeba wyciagac? Czy wszystkie?


W czasie jazdy przy wiekszej predkosci wtrysk numer dwa wychodzi poza skale +5.. Co to moze oznaczac?


Auto dosyc mocno kopci i wydaje mi sie, ze ostatnio troszke stracil mocy..


https://ibb.co/cLm29hH

Opublikowano

nic Ci nie daje takie sprawdzanie na postoju.. Nie jeździsz na postoju..

Żeby mieć minimalny podgląd do sprawy zrób ten test pod obciążeniem np jedziesz 80 km/h i przyspieszasz tak aby skrzynia nie zrobiła redukcji ale żeby turbo zaczęło pracować na 100% i obroty rosły z 1500 do max 2000 i wtedy wtryski mają duże obciążenie i będzie widać, czy któryś idzie na czerwone pole i jest z nim źle Ale to też nie wykluczy w 100% tego tylko da Ci pewien podgląd.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wtrysk nr 2 wedlug inpy cos leci poza skale na plus i jako jedyny ma najwieksze odchylki a nr1,3,5 ida na minus by zrownowazyc prace wedlug mnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.