Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam urwal mi sie element laczacy wkladke stacyjki z korpusem ten w srodku .zostalem bez auta na ponad tydzien aso krakow sprowadzi mi do piatku korpus wkladke juz kupilem .dodam dla zainteresowanych koszty nie male korpus 380zl +2 sroby samourywajace sie 5zl kazda oraz wkladka 129zl .potzrebna pomoc jakies wskazowki ja to pozniej zalozyc ,odlaczylem cala elektronike ale bez zdjemowania kierownicy .czy przykrece to bez zdejmowania na co zworocic uwage
Opublikowano
panowie nie pomozecie czesci juz czekaja wszystko porozlanczane i z tego co wiedze kierownice musze sciaganac .ale nie chce popelnic jakiegos bledu prosze o jakies rady napewno ktos to wymienial .np. czy musze wyciagac zegary i calaa ta czarna obudowe by przykrecic sruby bo dojscie jest fatalne ??jesli nie wiecie to moze jakies telefon do speca ktory jest wstanie porozmawiac?
Opublikowano

Ja to robiłem u siebie rok temu na używce a drugi raz dwa tygodnie temu bo ta używka też pękła i kupiłem wreszcie nową stacyjkę tak że temat mam świeży w pamięci i mogę ci opisac krok po kroku.

Najpierw zdejmij klemę z akumulatora potem zdejmij kierownicę po uprzednim odkęceniu maskownicy (ja mam bez poduszki). Po odkręceniu śruby kierownicy (klucz 16mm) zaznacz sobie ustawienie kierownicy w stosunku do wałka i dopiero wtedy zdejmij. Jeśli masz regulacje kolumny to daj na dół i wykręć plastikowe śruby mocujące obudowę przełączników a następnie delikatnie rozdziel obudowe na dwie cześci, gdyż jest ona spinana na wielu zaczepach. Jak już zdejmiesz obudowę to możesz wyjąć na boki przełączniki kierunkowskazów i wycieraczek po wciśnięciu zapadek u góry i na dole. Największy problem sprawi ci odkręcenie tych samozrywalnych śrub, po których pozostają tylko wystające stożki. Ja to odkręciłem stukając punktakiem ale dobra rada wyjmij do tego zabiegu zegary bo na bank po tym zabiegu pół żarówek będziesz miał do wymiany. Po odkręceniu całej stacyjki odkręcasz dwie małe śróbki z tyłu i wyjmujesz kostkę elektryczną stacyjki. Nie musisz natomiast wymieniać bębenka wraz z kluczykiem a stary wyjmujesz w ten sposób że ustawiasz kluczyk w pozycji "1" i wkładasz cienki sztywny szpikulec do otworu obok kluczyka i tak nim operujesz wciskając go że odblokowuje się zapadka i bębenek wychodzi. Szpikulec nie może być z kruchego materiału bo może się złamać i zostać w stacyjce.Składasz w kolejniości odwrotnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.