Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio wywalało mi coraz częściej błąd 44cc. Na początku podmieniłem nastawnik bo było podejrzenie że to on. Niestety dalej to samo .. w końcu wyciągłem turbo I okazało się że zmienna geometria była w złym stanie. Chodziła luźno Ale miał pęknięte nity na dolnym talerzu. Kupiłem nową . Wszystko poskładane teraz pasuje to jakoś dobrze wyregulowac. Jeżdżę I patrzę na parametry silnika i podczas przyspieszania doładowanie jest w miarę podobne . Ale jadąc stałą prędkością I stałe obroty turbo trochę przeładowywuje. Tzn oczekiwane jest jakieś 1200hpa A doładowanie aktualne 1400hpa. I teraz pytanie czy regulować tak żeby było przy stałej jeździe podobnie I przy przyspieszaniu ? Czy interesuje nas tylko by nie przeładowywalo podczas obciążenia.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.