Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

Mam zagwostkę

Posiadam bmw 1 e87 120i 170KM 2.0 benzyna 2008 automat

Zalany olejem MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40

Komputer pokazuje błędy i po każdym kasowaniu występują ponownie:


ACtC-3efDVBCYzp588bvynvI1yJtZpTQJT5nW3nxbkLuvuxKXH8D-rMnP2omp_qKyw9axqeiXVRR5jFANJZ4Zx5o7sS8kvM6weWqjxE_hP4cLzr7NDiaZNOjUaJGDV8EgThJd3XWQl38zdIUnpKby1FDBR-SwA=w445-h939-no?authuser=0

Sprawdziłem temperaturę płynu chłodniczego na autostradzie - przez całą trasę wahała się między 80-90 było widać momenty że termostat się otwiera jak i zamyka więc nie widzę tutaj błędu sterowania


Siarka została wypalona z 2000 do 983 mg (jak na zdjęciu ) ( w komunikacie podane jest że poniżej 1000 nie trzeba wypalać) więc katalizator chyba przeżyje :)

ACtC-3f8Yo32cPxoDP2Ke60E1Niiiul1VjT4jC-L8RhbvKdKoEQgCEntwk9UEtY7If0j3475Ud_dUhCj-vFJF0MwuILJXSokL6ySK2Eqx__9qZ6fZgQbxjwOVJRpj5RyrVogUaK8VIMzxvWmSvFSUd3WL6157w=w445-h939-no?authuser=0

Spalanie jest w okolicach 7l jak jadę 120-130 więc wg mnie bardzo dobre


Żaden check engine się nie zapala i nie mam z autkiem problemów

I czemu błąd ciśnienia statycznego oleju ? skoro olej spełnia normę LL 04 do 2019 czyli wlicza się

Czy te wszystkie błędy wskazują tylko na NOXa i czy jest sens go wymieniać skoro ani nie mam większego spalania i zasiarczenie jest w normie ? Chyba że przy tej prędkości powinien spalać 6L ale ciężko mi w to uwierzyć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.