Skocz do zawartości

kzklozet

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2008 120i 170KM

Osiągnięcia kzklozet

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam dość nietypowy problem :shock: Auto zgaszone a wewnętrzne światło koło lusterka wstecznego zapala się i gaśnie w regularnych odstępach, zarówno przy wyłączonym silniku jak i podczas jazdy. Dorzucam filmik jak to wygląda: Sprawdziłem błędy OBD i nic tam nie ma , na wyświetlaczu też nic nie pokazuje
  2. Czy jest ktoś na terenie Wrocka co skasuje mi ten błąd w tej Iscie i kliknie tą readaptacje ? bo nie mam kabla a po bluetooth się nie łączy ?
  3. Kupiłem to bimmersproff i wszytskie błędy poznikały, został tylko ten 30E9 Katalizator tlenków azotu, starzenie - czy on u was też zostaje czy musze przeklikać się przez INPE, mechanik zarzekał się że kliknął że wymiana katalizatora NOX nastąpiła, świeżo odebrany od mechanika więc postaram się jutro zobaczyć co z tym silnikiem czy nadal faluje na zimnym i zdam relacje bo kilka osób śledzi problem i pisze na prv
  4. Czyli podsumowując najpierw zacząć od wymiany na noxem z bimmerprofs i jak problem nadal będzie występować to zając się za wtryskiwacze ? Btw a da się ten noxem kupić taniej? bo cena prawie jak za oryginalny nox
  5. N43 2.0 170KM E87 po lifcie Mam dokładnie te same objawy U mnie jest tak że obroty lekko (skacze miedzy 1100 a 1200 obrotów/m ) falują na początku i są podwyższone Troszkę trzęsie Po około 15-20 sekundach o spadają na 800 i chodzi jak mróweczka :) Mam błędy właśnie 3xCzujnik NOX i Katalizator NOX starzenie Czy po wymianie tego czujnika ustało wam to ? Czy zastanawiał się ktoś nad kupnem https://bimmerprofs.com/noxem-130/ lub ma i miał podobne objawy i przestało ? PS Używki NOXa nie chce, już to przerabiałem
  6. Dzień dobry, Mam zagwostkę Posiadam bmw 1 e87 120i 170KM 2.0 benzyna 2008 automat Zalany olejem MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40 Komputer pokazuje błędy i po każdym kasowaniu występują ponownie: Sprawdziłem temperaturę płynu chłodniczego na autostradzie - przez całą trasę wahała się między 80-90 było widać momenty że termostat się otwiera jak i zamyka więc nie widzę tutaj błędu sterowania Siarka została wypalona z 2000 do 983 mg (jak na zdjęciu ) ( w komunikacie podane jest że poniżej 1000 nie trzeba wypalać) więc katalizator chyba przeżyje :) Spalanie jest w okolicach 7l jak jadę 120-130 więc wg mnie bardzo dobre Żaden check engine się nie zapala i nie mam z autkiem problemów I czemu błąd ciśnienia statycznego oleju ? skoro olej spełnia normę LL 04 do 2019 czyli wlicza się Czy te wszystkie błędy wskazują tylko na NOXa i czy jest sens go wymieniać skoro ani nie mam większego spalania i zasiarczenie jest w normie ? Chyba że przy tej prędkości powinien spalać 6L ale ciężko mi w to uwierzyć :)
  7. Dzięki za odpowiedź, to jeszcze pytanie jak do tej pory właściciel stosował 5w30 to użyć płukanki przed wlaniem motula x-clean 5w40 ?
  8. Podobne pytanie jak powyżej tylko że dla E 87 120i 2,0 170 km ,2008r , przebieg ok 170 tysi. Gdyż jedny mówią Castrol 0W40 : http://motobenzyna.pl/samochody/3299-bmw-seria-1-e87-fl-120i-170km.html A drudzy 5W30: http://oil4motor.com/pl/samochod-olej/BMW/120i-LCI-(N43-E87)-(1-Series)-(P-(Petrol))-(2006-)/526 To jak to w końcu jest ? Parę postów do tyłu odradzają Castrol to kto ma rację?
  9. Dziękuje To jeszcze z ciekawości co oznaczają poszczególne liczby: Rozumiem że ma to związek z przebiegiem ale czemu na początku przy Oleju mamy 13000 a poźniej 600 a poźniej 18000 ?
  10. Cześć, mam na oku Betkę w automacie Czy moglibyście odkodować : WBAUE51030JW17477 Autko od 2013 w PL ale chciałbym zobaczyć jak wyglądała historia w DE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.