Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Klima by sie przydała!!!!!!!!! ale nie powiedzialem ze ja juz kupuje!!! Caly czas szukam czegos ładnego i mam pytanie co za 11tys. mozna kupic
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
ja ma zadbane bmw 525 171 KM jezeli chcesz ja za 11 tys to wsadze tam jeszcze do niej gaz dam takie nowsze klosze i lade alufelgi a bez tago to 3 tys mniej
Opublikowano
tak, to silnik 150 KM, 24 zawory (motor m50b20)... a wiec plastikowy kolektor czyli gaz tylko wtrysk sekwencja, wazne by o to zapytac, pozatym skora ladna, ale jazda z czarna skora bez klimatyzacji wiąże się z wiecznie mokrym tylkiem :mrgreen:
Opublikowano

Dlatego, ze II generacja kompletnie sie nie nadaje do silnika 24V, przede wszystkim ze wzgledu na plastikowy kolektor, przeplywomierz i przepustnice czula na 'strzaly', ale nie tylko. Po prostu to zamordowywanie tego silnika.

Starsza konstrukcja zniesie to troche lepiej.

A BLOS nie przejdzie Ci na przegladzie diagnostycznym.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

bzdury !!!

 

jezdze 2.0 24v na gazie i nie ma najmniejszych problemow,

jak kupilem mialem gaz 1 generacji, teraz mam upgrade do 2 gen. spalanie jest okolo 14-15 gazu (automatyczna skrzynia) przepluwomierz jest tzw z goracym drutem, a nie klapkowy wiec jest wogole nie wrazliwy. wydaje mi sie ze jesli sa problemy z gazem w 24V to tylko i wylacznie wskutek wadliwego montazu gazu.

Opublikowano

Problemy sa przede wszystkim wtedy, jezeli jest nawet niewielka niesprawnosc w ukladzie zaplonowym. Ewentualnie, jezeli mieszanka jest nieprawidlowo dobrana.

A ewentualny 'strzal' w tym silniku moze byc bardzo kosztowny, tak jak napisalem. Nie mowiac juz o sporej utracie mocy z powodu zwezki.

Po prostu gazowanie nowszych silnikow BMW instalacjami II generacji to juz jest 'wadliwy montaz gazu'.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
idac dalej takim mysleniem zadnego auta nie warto przerabiac na gaz (2 gen) bo jest zwezka.albo chcesz jezdzic ostro i nie montujesz gazu, albo jezdzisz za 1/2 ceny, ale wolniej. chyba normalne. sekwencja tez ma swoje wady. nie jest tojniestety jeszcze idealne dopracowane.
Opublikowano
,,flash'' masz racje!!!!!! A na forum jest użytkownik ktory ma e34 2.024v vanosa na instalce 2gen.+blos i ma zero wystrzałow i jest mniej odczuwalna strata mocy
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano

zdecydowanie odradzam ci e34 z 2.0 l motorem nawet jeśli ma to być 24V (150KM) 5' z tym motorem to porażka, jest zdecydowanie za słaby (co prawda moja była w touringu ale nie sądzę żeby sedan był sporo lepszy) Bierz minimum 2.5 l 24V tym bardziej że chcesz ją 'zagazować'

pozdrawiam

 

PS.

zgadzam się z przedmówcą, czarna skóra bez klimy to nienajlepszy pomysł :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.