Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Nie działa mi otwieranie oraz zamykanie auta z pilota z wysuwanym grotem przy BMW E60 z 2006 roku. Pilot działał coraz gorzej, wyświetlał się komunikat między zegarami informujący o słabym akumulatorku. Dłuższa jazda podładowywała akumulator w kluczyku na tyle, że kilka dni był spokój.


Postanowiłem wlutować nowy akumulator, po wlutowaniu pilot jest martwy, mogę tylko odpalić na nim auto. Proszę o porady. Czy zwykłym interfejsem pod OBD2 na którym uruchamiam Inpę oraz Iste jestem w stanie zakodować pilot ponownie?


Pozdrawiam

Opublikowano
Tych pilotów się w żaden sposób nie koduje. On nawet jeśli straci kod do synchro z CAS to po włożeniu do stacyjki, powinien normalnie zacząć działać, pod warunkiem, że bateria jest okej. Przy rozcinaniu pilota nie uszkodziłeś czasem jakiegoś elementu na płytce?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź akumulator czy ma napięcie ponad 3V , przyłóż multimetr i wciśnij przycisk powinno trochę napięcie spaść co świadczy o wysyłaniu sygnału

weź lupę i sprawdź rezystory czy przy rozcinaniu nie uszkodziłeś , i czy cewka jest nie przecięta , sprawdź rezystancje cewki powinno być ok 20- do 30ohm ,

na pewno pilot jest uszkodzony (chyba że ci diversity padło w tym samym momencie, w CAS sprawdz natężenie pola jeśli jest 0 to diversity lub kable do niego uszkodzone ,

nic nie zrobisz interfejsem przy kluczach możesz tylko całkowicie zablokować , ale jak odpalasz silnik to ok dane pilota.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.