Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem już zdesperowany dlatego pozwoliłem sobie napisać. Kupiłem silnik do mojej E39 z bmw e38. Przełożyłem miskę olejowa, łapy, alternator, pompę wspomagania, czujniki - wszystko tak że silnik wygląda tak jak mój poprzedni uszkodzony. Po zapięciu do auta pojawił się pierwszy problem bo nie kręcił rozrusznik czego przyczyną podobno jest Ews - pojechałem do elektromechanika i kazał przywiezc kompa i to immo miał zdjąć. Dostałem instrukcje że mam wypiąć całkowicie ewsa i zmostkowac dwa grube kable które są w kostce od tego modułu. Tak też zrobiłem jednak w dalszym ciągu rozrusznik nie kręci. Na krótko działa bez zarzutu jednak samochód nie odpala jak i również pompa wtryskowa nie puszcza paliwa na wtryski, nawet kropelki. Nie mam już siły modlić się do tego samochodu i nie bardzo mam pomysł co jeszcze może być przyczyną tego zachowania. Czy jest coś co jeszcze mógłbym sprawdzić?

Opublikowano
Na krótko działa bez zarzutu jednak samochód nie odpala jak i również pompa wtryskowa nie puszcza paliwa na wtryski, nawet kropelki. Nie mam już siły modlić się do tego samochodu i nie bardzo mam pomysł co jeszcze może być przyczyną tego zachowania. Czy jest coś co jeszcze mógłbym sprawdzić?

Jakaś część wspólna dla silnika przed wymianą i po wymianie. Jestem wyjątkowo słaby w temacie swapów, ale jakbym miał szukać czegoś tutaj, to bym bardzo spojrzał w stronę kostki stacyjki - skoro Ty kręcisz kluczykiem i na dwóch komputerach nie działa. Zakładam, że wszystko inne jest poprawnie skonfigurowane.


No i klasycznie - DOKŁADNIE sprawdzić bezpieczniki. :)


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-525tds-lim/wiring-functional-info/power-train/engine/digital-motor-electronics/automatic-starting/q-S2

Opublikowano

Sprawdź czy elektrozawór przy doprowadzeniu paliwa na pompie wtryskowej się otwiera.

U mnie miałem z tym problem i podobno jest on typowy.

Opublikowano
Witam, na ten moment silnik kręci na kluczyku. Problemem był immo,który jak się okazało w ogóle zdjęty nie był. Na ten moment pozostał mi problem z brakiem ropy na wtryskach. Wymieniłem pompę na swoją ze starego silnika,na której auto jeździło do samego końca i działała bez problemu. Jeżeli chodzi o prądu to ecu podaje napięcie na zawór (nakrętka na górze pompy) oraz słychać,że uruchamia się sterownik. Nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną tego,że nie odpala. Pompa na pewno jest na klinie - sprawdzałem dwa razy. Powoli nie mam już słów do tego auta :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.