Skocz do zawartości

Brak napięcia na wtryskach E30 M20B20


Jack1685052351

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników klasycznych starych BMW i nie tylko :)

Nim zadałem pytanie poniżej to przekopałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, na szybko w celu rozjaśnienia. Pacjent to e30 m20b20 1983 rok, stała ponad 15 lat nieużytkowana, wylałem starą benzynę która zmieniła się w gnój ze zbiornika, wymieniłem pompę paliwa oraz reduktor ciśnienia na listwie i wóz zapalił ale mocno kulał i po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało się że na trzecim i czwartym złapały pierścienie i kompresja jest minimalna. Głowica do góry, miska w dół, nowe pierścienie, głowica planowana, sprawdzona ciśnieniowo, nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze oraz docierane zawory. Po poskładaniu Baśka nie pali, iskra jest ok bo są nowe świece, przewody, kopułka i palec. Ciśnienie paliwa na listwie wtrysków prawidłowe ale grzebiąc dalej znalazłem brak napięcia na wtyczkach wtrysków a co za tym idzie w cylindrach sucho :( Nie jestem elektronikiem ale potrafię posługiwać się miernikiem tylko za bardzo nie wiem od czego zacząć. Może ktoś mi pomoże co sprawdzić nim kupię drugi sterownik na który padło moje podejrzenie. Pomocy please bo utknąłem w martwym punkcie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.