Skocz do zawartości

E81 LCI 118i by Pro Performance


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko.


Na forum zaglądam co jakiś czas już od pewnego czasu.

Zdecydowałem się na temat z naszą jedynką w sumie z dwóch powodów. Pierwszy to taki że E81 żony jest pierwszym BMW w rodzinie. Zawsze tylko audi. Posiadamy ją ponad dwa lata i od tego czasu samochód spisuje się rewelacyjnie.

Jestem elektromechanikiem i żaden samochód nie był jeszcze tak wdzięczny jak ta jedynka. Jesteśmy z niej bardzo zadwoloeni i mimo tego że jest to wersja 3d a we wrześniu rodzi się nam syn, zdecydowaliśmy się że mimo chęci sprzedaży autko zostaje jeszcze trochę z nami.


Model E81 2010r

Silnik N43B20A 2.0 143HP

Skrzynia manual 6gang.

Koło : Seria stal :oops:

Wyposażenie: Gołe Plan dodać PDC, Navi, Multifunkcje, tempomat, sportzice,

Zewnątrz: Seria LCI Lakier po korekcie + wosk co pół roku + po każdym myciu QD + co jakiś czas Black Hole z Pure boya. Opona + plastiki back to black + komora silnika Red devil + Back to black na plastiki

Zawias : seria

Hebel: seria


Z modyfikacji zmieniłem reflektory przód na czarne soczewkowe depo + xenon oraz zmieniłem nerki przednie na czarny połysk.


Dupy nie urywa ale jest w miarę zadbana. Po każdym myciu cieszy oko i ludzie zerkają więc dbam ile moge i ile żona nie zddąży jej zgruzować. :oops:


0096ee118a986325med.jpg


51caa574ab4501fdmed.jpg


8c9d55c8e8c8f740med.jpg


e5b8166e8dd828c3med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Moglbys troszke opowiedziec o montazu xenonu w lampch depo? Co tam zamontowales i jak to swieci w porownaniu z oryginalnymi depo? Jest duza poprawa? I ciekawi mnie czy jest duzo lepiej przy deszczu w nocy?

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...