Skocz do zawartości

[e91] m47 nie odpala po zmianie silnika.


bazuu

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, niestety w moim m47 163km padla glowna panewka. Wymienilem slupek, nie ustawialem rozrzadu i pompy poniewaz kupilem caly komplet ktory jezdzil w innym e90. Zaczynają sie schody bo nie mogę go odpalić. Z plaka zagada.


Podpowiedzcie mi jak dziala pompa w baku. Czy ona po wlaczeniu zaplonu powinna pompowac paliwo na stale ?


Problem polega na tym, ze paliwo wędruje z pompy w baku przez filtr z podgrzewaczem i dociera do pompy wysokiego cisnienia i dalej nie chce isc juz na wtryski. Po zdjęciu węza doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia i załączeniu zapłonu z w/w węza czasem siknie paliwem na chwilke, czasem wcale. Czy tam paliwo nie powinno byc pompowane caly czas do momenty osiagniecia pewnego cisnienia? a potem pompa cr spreza na listwe i wtryski?


Blędy wykasowane oprócz wiatraka chłodnicy bo nie podłączony. Podłączyłem również waz z ropa pod zasilanie pompy Cr i sprezonym powietrzem wcisnalem to paliwo przez pompe, szyne az do wtryskow zeby napelnic uklad. Po skreceniu dalej [BAD].


Pomóżcie proszę, męczę się z tym juz ktorys dzien i koncza mi sie pomysly ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio wymieniałem M47 i zapalił od razu a auto stało kilka dni z wyjętym silnikiem. Zakręcił 2 razy i ruszyło bez problemów. Podpiąłeś wszystkie czujniki od pompy i listwy wtryskowej? Przy pompie są chyba dwie takie same wtyczki które łatwo pomylić o ile dobrze pamietam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam inpy zeby uruchomic odpowietrzanie. Mam tylko interfejs delphi.

Przy pompie wysokiego cisnienia jest tylko jedna wtyczka.


Czy ktos wie co dzieje sie z pompa w baku po wlaczeniu zaplonu? Czy ona przed uruchomieniem silnika pompuje paliwo do pompy wysokiego cisnienia na ulamek sekundy? czy pompuje do uzyskania jakiegos cisnienia ?

Edytowane przez bazuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N46 się da i w M47 tez się da. Nie jestem pewien czy to na 100% były czujniki od pompy ale gdzieś okolice chłodnicy oleju, na bank były dwie wręczali które pasowały w 2 miejsca. Ogarnąłem to dopiero później jak coś mi z kablologią nie pasowało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że kluczyki co się często zdarza w E60 jak auto stoi bez akt pare dni i trzeba je synchronizować chociaż w E90 nigdy nie słyszałem. Ściągnij INPE i wtedy będzie można coś zadziałać i popatrzeć na parametry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W delphi na pewno jest odpowietrzanie układu paliwowego.


Pompa w baku działa przy kręceniu silnikiem ale to za mało.


Według mnie do takich robót potrzebny jest interfejs i program BMW choćby po to żeby zobaczyć co pokazują poszczególne czujniki na wale, wałkach, ciśnień. Zwykłe interfejsy nie pokazują też niektórych błędów.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.