Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, niestety w moim m47 163km padla glowna panewka. Wymienilem slupek, nie ustawialem rozrzadu i pompy poniewaz kupilem caly komplet ktory jezdzil w innym e90. Zaczynają sie schody bo nie mogę go odpalić. Z plaka zagada.


Podpowiedzcie mi jak dziala pompa w baku. Czy ona po wlaczeniu zaplonu powinna pompowac paliwo na stale ?


Problem polega na tym, ze paliwo wędruje z pompy w baku przez filtr z podgrzewaczem i dociera do pompy wysokiego cisnienia i dalej nie chce isc juz na wtryski. Po zdjęciu węza doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia i załączeniu zapłonu z w/w węza czasem siknie paliwem na chwilke, czasem wcale. Czy tam paliwo nie powinno byc pompowane caly czas do momenty osiagniecia pewnego cisnienia? a potem pompa cr spreza na listwe i wtryski?


Blędy wykasowane oprócz wiatraka chłodnicy bo nie podłączony. Podłączyłem również waz z ropa pod zasilanie pompy Cr i sprezonym powietrzem wcisnalem to paliwo przez pompe, szyne az do wtryskow zeby napelnic uklad. Po skreceniu dalej [BAD].


Pomóżcie proszę, męczę się z tym juz ktorys dzien i koncza mi sie pomysly ;/

Opublikowano
Ja ostatnio wymieniałem M47 i zapalił od razu a auto stało kilka dni z wyjętym silnikiem. Zakręcił 2 razy i ruszyło bez problemów. Podpiąłeś wszystkie czujniki od pompy i listwy wtryskowej? Przy pompie są chyba dwie takie same wtyczki które łatwo pomylić o ile dobrze pamietam
Opublikowano (edytowane)

Nie mam inpy zeby uruchomic odpowietrzanie. Mam tylko interfejs delphi.

Przy pompie wysokiego cisnienia jest tylko jedna wtyczka.


Czy ktos wie co dzieje sie z pompa w baku po wlaczeniu zaplonu? Czy ona przed uruchomieniem silnika pompuje paliwo do pompy wysokiego cisnienia na ulamek sekundy? czy pompuje do uzyskania jakiegos cisnienia ?

Edytowane przez bazuu
Opublikowano
Jest jedna ale można ją pomylić z inną. Czujniki na listwie podpiąłeś?
Opublikowano

Wszystkie czujniki podpiete, bledy pokasowane.


Z tym czujnikiem ktory mozna pomylic.. hm no nie wiem. Wydawalo mi sie, ze nie da sie wpiac innej wtyczki bo kazda ma inny ksztalt i nie pasuja do siebie. Da sie ?

Opublikowano
W N46 się da i w M47 tez się da. Nie jestem pewien czy to na 100% były czujniki od pompy ale gdzieś okolice chłodnicy oleju, na bank były dwie wręczali które pasowały w 2 miejsca. Ogarnąłem to dopiero później jak coś mi z kablologią nie pasowało
Opublikowano
Wydaje mi sie, ze tam nie ma opcji zeby cos pomylic. Auto stalo odlaczone od akumulatora przez pare dni. Moze cos sie rozkodowalo ?
Opublikowano
Możliwe, że kluczyki co się często zdarza w E60 jak auto stoi bez akt pare dni i trzeba je synchronizować chociaż w E90 nigdy nie słyszałem. Ściągnij INPE i wtedy będzie można coś zadziałać i popatrzeć na parametry
Opublikowano
Kompletnie nie ogarniam inpy, nie ma interfejsu. Bede musial poszukac jakiegos fachowca z okolic Lodzi bo chyba sam nie dzwigne tematu ;/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W delphi na pewno jest odpowietrzanie układu paliwowego.


Pompa w baku działa przy kręceniu silnikiem ale to za mało.


Według mnie do takich robót potrzebny jest interfejs i program BMW choćby po to żeby zobaczyć co pokazują poszczególne czujniki na wale, wałkach, ciśnień. Zwykłe interfejsy nie pokazują też niektórych błędów.

3A0jS9b.png
Opublikowano
a to nie wiedziałem, że z łodzi jesteś. Skąd dokładnie może pojadę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.