Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Od pewnego czasu mam problem ze wspomaganiem w swoim E46. Podejrzewałem pompę wspomagania, więc została ona wymieniona. To jednak nie pomogło, więc przekładnia/maglownica również została wymieniona. Problem zniknął częściowo, gdyż kierownica kręci się normalnie, ale przy 4000+ obrotach. Już nie wiem w czym może być problem. Może ktoś z Was miał podobny problem?
Opublikowano
A może miałeś takiego pecha że pompa na którą zmieniłeś (jeśli to używka) trafiła Ci się tak samo lipna, jak ta co miałeś? Jak miałem zepsutą pompę to właśnie tak jak piszesz - działała dobrze na obrotach takich jak u Ciebie... Dlatego troszkę dalej to wygląda jak pompa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.