Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Ostatnio zauważyłem że po zwolnieniu lewarka z hamulca ręcznego dostrzegam lekki pisk z tylnej osi przez kilka minut. Wygląda na to że coś tam źle pracuje, moje pytanie, jak temu zapowiec? Czy po zdjęciu tylnego koła będę w stanie przesmarować hamulec ręczny?


Dodam że jestem nowy na forum, jeśli pomyliłem działy to bardzo przepraszam ale nie doszukałem się działu z problemami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co piszczy to nie wiadomo....?

Należy zdjąć koło i tarcze hamulcową aby zobaczyć co jest nadmiernie wytarte.

Ze smarowaniem układu hamulcowego to

ty uważaj.

Rozbierz, przeczyścić i wymyj wszystko czymś do odtłuszczania.



https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f31-320d-tou/repair-manuals/34-brakes/34-41-parking-brake/

Opublikowano
Co piszczy to nie wiadomo....?

Należy zdjąć koło i tarcze hamulcową aby zobaczyć co jest nadmiernie wytarte.

Ze smarowaniem układu hamulcowego to

ty uważaj.

Rozbierz, przeczyścić i wymyj wszystko czymś do odtłuszczania.



https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f31-320d-tou/repair-manuals/34-brakes/34-41-parking-brake/

 

Ok, dzięki. Jeśli mam podciągany lewarek ręcznego to jest bez serva nie ? Tylko hamulce pedała nożnego są napędzane servo mechanizmem ?


edit.

Ok, widzę na Overview of handbrake

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.