Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, walczę już z miesiąc z wypadaniem zapłonu. Dzieje się to wyłącznie na gazie przy przyspieszaniu/gwałtownym dodaniu gazu i zawsze na 3 cylindrze. Na benzynie bez problemu, pełna moc do końca. Wymieniłem odmę, gazownik wyregulował instalację, wymienił wtrysk na 3 cylindrze i map sensor ale problem bez zmian. Mam wrażenie, że gdzieś łapie lewe powietrze,przy dodawaniu gazu słychać jak zaciąga powietrze, dlatego też wymieniłem odmę z przewodami bo były jeszcze fabryczne, kultura pracy się poprawiła ale zapłon dalej wypada, a dźwięk zasysanego powietrza jest dalej, ale mam wrażenie że pochodzi po prostu z dolotu, chociaż mogę się mylić. Ktoś jest w stanie coś sensownego wyczytać z tych błędów? Sondę wymieniłem a później zamieniłem obie miejscami i bez zmian, coś z przewodami jest nie tak ale o tym mówił mi już sprzedający auto pół roku temu, od wtedy zrobiłem jakieś 15k km ale problem pojawił się dopiero jakiś czas temu. W inpie w zakładce z korektami na wolnych obrotach na 3 cylindrze mam około 0.7-0.9, reszta 0.5, po dodaniu gazu wszystkie ponad 1. Błąd przepływomierza jest chyba przez to, że go wyjąłem z dolotu na chwilę podczas pracy silnika. Z góry dzięki za pomoc.

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 05/16/20 16:10:34

ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY

Variant: MS420DS0 -------------------------------------------------------------

RESULT: 8 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------


25 avtivate Lambda probe heating before KAT Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1920.00 1/min load 65.37 mg/Hub

lambda probe voltage control probe Bank 0.43 V temperature cooling water 36.75 Grad C appear before (rel.) 2.30 h

Kurzschluss gegen Masse

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 19 72 01 28 3C 0C 56 71 A9 F3 -------------------------------------------------------------


61 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1280.00 1/min load 59.92 mg/Hub

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V temperature cooling water 58.50 Grad C appear before (rel.) 2.30 h

Kurzschluss gegen Masse

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 3D 72 01 28 28 0B 56 8E A9 F3 -------------------------------------------------------------


228 lambda contol tolerance Bank 2 to big

Error frequency : 16

Logistic counter: 40

Engine speed 3360.00 1/min load 403.09 mg/Hub temperature cooling water 70.50 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 -0.00 % appear before (rel.) 2.20 h

Abweichung mager

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: E4 B2 10 28 69 4A 9E 80 A9 F4 -------------------------------------------------------------


216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

Engine speed 3328.00 1/min load 103.49 mg/Hub temperature cooling water 73.50 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V appear before (rel.) 2.20 h

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: D8 B4 0B 28 68 13 A2 56 A9 F4 -------------------------------------------------------------


203 lambda control Bank 2 control block

Error frequency : 10

Logistic counter: 40

Engine speed 1696.00 1/min temperature cooling water 79.50 Grad C load 272.36 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 0.90 V appear before (rel.) 2.10 h

Abweichung mager

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: CB B2 0A 28 35 AA 32 B4 A9 F5 -------------------------------------------------------------


240 burning fail Cylinder 3

Error frequency : 21 Logistic counter: 40

temperature cooling water 78.75 Grad C revolution upper limit 4128.00 1/min Airmass upper limit 648.19 mg/Hub Airmass under limit 588.28 mg/Hub appear before (rel.) 2.10 h

Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: F0 B1 15 28 A9 81 77 6C A9 F5 -------------------------------------------------------------


123 avtivate grid-controlled cooling

Error frequency : 4

Logistic counter: 40

Engine speed 928.00 1/min load 119.84 mg/Hub temperature cooling water 88.50 Grad C

Battery Voltage 12.14 V appear before (rel.) 0.70 h

Kurzschluss gegen U-Batt.

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 7B F1 04 28 1D 16 B6 77 AA 03 -------------------------------------------------------------


8 Signal air flow meter

Error frequency : 2

Logistic counter: 40

Engine speed 1440.00 1/min Throttle-valve angle 8.44 Grad DK duty cycle Idle adjuster 26.56 % intake air voltage 0.00 V appear before (rel.) 0.30 h

Signalleitung Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 08 B2 02 28 2D 12 44 00 AA 07

=============================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia cewka, fajka i świeca cylindra numer 3. Wygląda że sonda za katalizatorem na banku 2 jest martwa, sonda przed katalizatorem na pierwszym banku tez ma problem z grzałką.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodatkowo termostat do wymiany. Pokaż korekty paliwowe po rozgrzaniu na lpg, następnie odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu, skasuj adaptacje i zrób 100 km na samym pb, po tym znowu pokaż korekty paliwowe (nie korekcje na cylindrach).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak już BTW

Miałem problem z wypadaniem zapłonu w 325i e 46 co prawda ale problem tyczy się wszystkiego co jest po e36 i e 34(nowe sterowniki)Wszystko zmienione -odma, świece, cewki ,pomierzone ciśnienia,MAS ok ,kolektor i cała reszta uszczelniona,przepustnica new itd.itp.

Postawiłem auto u fachowca od bmw wymienił wszystko jeszcze raz :x za worek kasy i co ? NIC.Dalej wypadało Poszedłem więc na skróty i Wyciąłem wypadanie zapłonów (między innymi) w ECU .Od tej pory można się cieszyć spokojną jazdą .Taki morał z tego że nawet wymieniając wszystko i zgodnie ze sztuką nie zawsze działa.Na graty plus "mechanik" wydałem 1400pln no a mod 100pln także ten...Pozdrawiam Patryka Podhorodeckiego który mi z tym tematem pomógł i co za tym idzie i polecam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.