Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie wiem że prawdo podobnie już był poruszany ten wątek, mianowicie jesteś posiadaczem bmw e46 318i 143PS z silnikiem n42 od 3 miesięcy i trochę pije olej po przejechaniu 1000km wypił jakieś 100ml-200ml oleju też zależy jaka jazda wiadomo przy większym gazie będzie więcej piła i się zastanawiam nad remontem uszczelniania całego silnika od podstaw żeby mieć to z głowy czy ma to sens? I jaki był by to koszt tego remontu bo nie jestem obeznany w tych tematach, czy to tylko jakaś pierdoła i wystarczy wymienić i po sprawie? Aktualnie jeżdżę na 10w40. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aktualnie jeżdżę na 10w40.

Faktycznie możesz niedługo szykować się na remont. Poczytaj o uszczelniaczach zaworowych w n42.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.