Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie



Chcialbym zapytac czy ktos z Was mial bezposrednie porownanie zawiesznia 2VF - Adaptiv M Chassis w stosunku do zwylego ktore wyposazone jest tylko w zwykle mcpersony ze zwyklymi amortyzatorami oraz sprezynami z tylu? (czyli wersja bez NIVO)



Czy adaptacyjne zawieszenie jest typowo "komfortowe" i plywa z tylu na poduszkach czy jednak mozna sie spodziewac, ze jest twardsze i lepiej trzyma w zakretach? Osobiscie wlasnie preferuje twardsze zawieszenia i nie chcialbym rozczarowac sie po dluzszym czasie. Niestety takie pewne niuanse mozna wywnioskowac po dluzszej jezdzie w okreslonych warunkach na kretych drogach przy wiekszych predkosciach. Czy moze jednak auto zachowuje sie dosc stabilnie w zakretach i adaptacyjne zawieszenie jest duzo lepszym rozwiazaniem w x5 niz standart?


Jak wyglada wysokosc takiego zawieszenia w stosunku do standartu?

A jeszcze jedno, czy da sie jakos zakodowac opcje, zeby np pamietalo zawsze ustawienia utwardzonego zawieszenia po kazdym zapaleniu auta i automatycznie tak zestrajalo uklad jezdny bez ingerencji w opcje ustawien sportowych silnika i skrzyni?


Pozdrawiam

Opublikowano
Każde F15 ma z tyłu poduszki i jak to nazwałeś - NIVO .

 

Jesteś pewien? Z tego co wiem bez mpakietu nie ma żadnych poduszek z tyłu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak naturalnie sa wersje z Nivo oraz bez Nivo...

Te z nivo zamiast tylniej sprezyny maja poduszke oraz amortyzator ze zmienna regulacja twardosci. Natomiast bez nivo wystepuje standartowo amortyzator (bez regulacji) + sprezyna (oczywiscie mowa tutaj o tylnim zawieszeniu )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.