Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem mechanikiem i jest to mój pierwszy samochód ze stajni bmw i chciałbym się poradzić starszych kolegów...

Pacjent to 118i 143 z silnikiem N43 z przebiegiem 180k (ok 30 k temu wstawiony nowy blok silnika) problem jest z drganiami silnika tak jakby ''dostawał lewe paliwo''.

Świece, cewki, filtry wymienione ale problem pozostaje i jest odczuwalny na wolnych obrotach, przy przyśpieszaniu nieznacznie ale jednak coś czuć.

Na komputerze wyskakuje błąd tlenku azotu z noxem a przy diagnostyce nie pokazuje ilości, jeżeli chodzi o cylindry to obroty przeskakują o 20. Spalanie to granice 8l/100km. Dzisiaj po autostradzie ok 40 km trochę bardziej drgało...

Dodatkowo nie działa start stop, może też coś być z tym wspólnego?

Żadnych innych błędów ani check engine nie pokazuje..


Teraz pytanie czy NOX ma wpływ na pracę motoru czy raczej coś z układem paliwowym jest nie tak?


Będę wdzięczny za jakiekolwiek informację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.