Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy to normalne że głównie po mieście i krótkie trasy (po 10, 15 km) pali 12.3 l/100km bo coś ostatnio jak tankowałem zaczeło mi szybko znikać paliwo dlatego zalałem do pełna żeby to sprawdzić (okazaj bo tanie paliwo heh) i po przejechaniu 100 km pojechałem na tą samą stację i zalałem, wyszło że 12,3 litra... masakra na paliwo nie zarobię jak pierdylnie znowu do prawie 6 zł!


Ktoś może się podzielić swoją wiedzą w tym temacie będę wdzięczny.....w tym tyg podłączę pod kompa zobaczę co tam pokaże, pewnie za dużo w tym roczniku nie zaszaleje na kompie heh


Z góry dziękuje za odpowiedź pozdrawiam

Opublikowano
podłączyłem dzisiaj bunie pod kompa bo cos zaczeło duzo palić (12,3 l/100) i czasami muliło gdy wchodził na obroty i było czuć jakby się dusił lub tracił chwilowo na mocy, i mi wyskoczył ów błąd 153 Control voltage of knock control ktoś coś w tym temacie wie??? coś jest do wymiany czy co
Opublikowano
Nie wiem czy by mi się ten błąd nie kojarzył na pierwszy rzut oka z czujnikiem spalania stukowego... Ale nie powiem Ci czy to może skutkować wyższym spalaniem... Ja wiem, że w obu betach jakie kupilem, mialem ubite lambdy przed katalizatorem i to robiło robotę... Nie pokazał Ci komputer innych błędów?
Opublikowano
nie wiem w jakiej kategori jest sonda lambda bo INPA nie chciala mi się połączyć z silnikiem a w DIS w sumie tylko ten jeden błąd... lap mi padł muszę kupić i jeeszcze raz wszystko przelecieć. A z tą sondą lambda to jak jest uwalona to błąd powinien komp pokazać??? bo jestem laik w diagnostyce dopiero od kilku dni mam interfejs do buni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.