Skocz do zawartości

SILNIK 3.0 Diesel 184 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

ostatnio wymienialem silnik 3.0 D w E38

silnik jest z 2000 r

przebieg podobno 170 kkm

 

przy nagrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju wypuszcza dym; przy zimnym silniku zdecydowanie mniej

 

i tak samo rurką od bagnetu oleju

 

auto pali dobrze, równo pracuje, osiągi rowniez ma dobre

 

czy to jest normalny objaw czy moze silnik jest juz kiepski

czy moze cos innego

 

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam

tomek

Opublikowano
ja zanim kupilem swoja bunie z tym silnikiem mialem podobne obawy. Gdy zdecydowalem sie na kupno obejrzalem trzy takie motory i czwarty mojego kumpla, mechanika. Wszystkie mialy ten sam objaw czyli dymek spod korka. Nie ma wiec obaw ze jest to jakis defekt, bo chyba niemozliwe zeby wszystkie ktore widzialem byly zajechane.
Opublikowano
Ja miałem cos podobnego jak wy w 530d i przeciściłem odmę silnika i parowanie znikło Poprostu silnik nie ma samoczynnego odpowietrzenia z oparów ( przy zatkanej odmie) i paruje przez korek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.